מעניין

איזה שיא עולמי שבר נער בן 16 כדי לזכות באספקת שניצלים חינמית למשך שנה?

קרטר וילקרסון השתוקק לאספקת שניצלים חינמית – והיה מוכן לעבוד קשה לשם כך...

  • ט"ו אייר התשע"ז

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

קרטר וילקרסון בן ה-16 הוא חובב גדול של שניצלוני העוף המוגשים ברשת המזון האמריקאית ונדי'ס. בחודש שעבר, הוא שלח לחשבון הטוויטר הרשמי של וונדי'ס שאלה: כמה פעמים אני צריך שאנשים יחלקו את הציוץ שלי, הוא שאל, לפני שאזכה באספקת שניצלונים חינם לשנה שלמה?

התשובה של הרשת לא הייתה מעודדת: "18 מיליון!" הם ענו לו. אבל קרטר לא התייאש. הוא התחיל במסע קידום אינטנסיבי כדי שכמה שיותר אנשים ישדרו שוב את הציוץ שלו בטוויטר, ויקרבו אותו אל השניצלים הנכספים. "בבקשה אנשים", הוא התחנן, "אני צריך את השניצלים שלי!"

החודש, וילקרסון טרם צבר 18 מיליון ציוצים, אבל הוא שבר שיא בתולדות טוויטר:  תחינתו לזכות בשניצלים הפכה לציוץ המשותף ביותר בתולדות הרשת החברתית, כשזכה ל-3.6 מיליון שיתופים. רשת המזון המהיר לא נשארה אדישה בפני ההישג הזה. על אף שוילקרסון לא כבש את היעד, היא הודיעה שהיא תספק לו את השניצלים שלו חינם במשך שנה – וגם תתרום מאה אלף דולר לצדקה על שמו של וילקרסון. ו ולמה הנדיבות הזו? כי אחרי הכל, וילקרסון סידר לונדי'ס יופי של קמפיין פרסומי – לגמרי בחינם. או לפחות, בעלות של שניצלים לשנה בלבד. עסקה משתלמת לשני הצדדים. 

תגיות:מענייןשיא עולמישניצלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה