חדשות בארץ

אסון נורא: תינוקת בת שנה נשכחה ברכב ונפטרה

תינוקת כבת שנה נשכחה ברכב למשך מספר שעות ביישוב אבני חפץ. היא פונתה במצב קשה ובשעה האחרונה נודע על פטירתה

אא

הימים החמים של השנה מגיעים, ואיתם למרבה הצער גם האסונות. היום (חמישי) נשכחה תינוקת כבת שנה במכונית, ביישוב אבני חפץ שבשומרון. בעת החילוץ היה מצבה אנוש ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה,כשלאחריהן היא פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא. בשעה האחרונה נודע על פטירתה.

אברהם בן טולילה, חובש רפואת חרום במד"א, סיפר על המקרה הנורא: "בסמוך לרכב, על הכביש, ראינו תינוקת כבת שנה מחוסרת הכרה. ככל הנראה היא שהתה ברכב כמה שעות. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות של החייאה".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האם של התינוקת הגיעה כפי הנראה עם בתה בשעות הבוקר אל המשפחתון, אך מסיבה שאינה ברורה – שכחה אותה ברכב. כעבור מספר שעות האם חזרה אל המכונית ואז גילתה את התינוקת שהייתה במצב קשה מאוד. עם זאת, הפרטים אינם ברורים, כיוון שבמשטרה ציינו כי בשלב זה האם טרם נחקרה.

כזכור, במשך השנה שעברה (2016) נפטרו שבעה ילדים לאחר שנשכחו ברכב. לפי נתוני ארגון 'בטרם' מאז שנת 2008 נפטרו 24 תינוקות וילדים לאחר שהושארו או שנלכדו ברכב.

אנא, קיראו פרק תהילים לעילוי נשמתה של התינוקת הקטנה:

תהילים פרק יז

תְּפִלָּה לְדָוִד שִׁמְעָה יְיָ צֶדֶק הַקְשִׁיבָה רִנָּתִי הַאֲזִינָה תְפִלָּתִי בְּלֹא שִׂפְתֵי מִרְמָה: מִלְּפָנֶיךָ מִשְׁפָּטִי יֵצֵא עֵינֶיךָ תֶּחֱזֶינָה מֵּישָׁרִים: בָּחַנְתָּי לִבִּי פָּקַדְתָּ לַּיְלָה צְרַפְתָּנִי בַל תִּמְצָא זַמֹּתִי בַּל יַעֲבָר פִּי: לִפְעֻלּוֹת אָדָם בִּדְבַר שְׂפָתֶיךָ אֲנִי שָׁמַרְתִּי אָרְחוֹת פָּרִיץ: תָּמֹךְ אֲשֻׁרַי בְּמַעְגְּלוֹתֶיךָ בַּל נָמוֹטוּ פְעָמָי: אֲנִי קְרָאתִיךָ כִּי תַעֲנֵנִי אֵל הַט אָזְנְךָ לִי שְׁמַע אִמְרָתִי: הַפְלֵה חֲסָדֶיךָ מוֹשִׁיעַ חוֹסִים מִמִּתְקוֹמְמִים בִּימִינֶךָ: שָׁמְרֵנִי כְּאִישׁוֹן בַּת עָיִן בְּצֵל כְּנָפֶיךָ תַּסְתִּירֵנִי: מִפְּנֵי רְשָׁעִים זוּ שַׁדּוּנִי אֹיְבַי בְּנֶפֶשׁ יַקִּיפוּ עָלָי: חֶלְבָּמוֹ סָגְרוּ פִּימוֹ דִבְּרוּ בְגֵאוּת: אַשּׁרֵנוּ עַתָּה סְבָבוּנוּ עֵינֵיהֶם יָשִׁיתוּ לִנְטוֹת בָּאָרֶץ: דִּמְיֹנוֹ כְּאַרְיֵה יִכְסוֹף לִטְרֹף וְכִכְפִיר יֹשֵׁב בְּמִסְתָּרִים: קוּמָה יְיָ קַדְּמָה פָנָיו הַכְרִיעֵהוּ פַּלְּטָה נַפְשִׁי מֵרָשָׁע חַרְבֶּךָ: מִמְתִים יָדְך יְיָ מִמְתִים מֵחֶלֶד חֶלְקָם בַּחַיִּים וּצְפוּנְךָ תְּמַלֵּא בִטְנָם יִשְׂבְּעוּ בָנִים וְהִנִּיחוּ יִתְרָם לְעוֹלְלֵיהֶם: אֲנִי בְּצֶדֶק אֶחֱזֶה פָנֶיךָ אֶשְׂבְּעָה בְהָקִיץ תְּמוּנָתֶךָ:

 

תגיות:שכחה ברכבאסוןאבני חפץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה