חדשות בארץ

הורים חשודים בכך שכלאו את בנם במשך 14 שנה

זוג הורים, תושבי חדרה, חשודים בכך שכלאו את בנם במשך 14 שנה. הדבר התגלה כאשר עלתה מדירתם צחנה והשכנים הזעיקו למקום משטרה. השוטרים פרצו את הדלת וגילו את הנער

הילד מוצא מהדירה (צילום מסך)הילד מוצא מהדירה (צילום מסך)
אא

דרמה בחדרה: אתמול (חמישי) בשעות הצהריים הוזעקו שוטרים אל דירה מוזנחת בעיר. אלו שהזמינו אותם היו פקחי העירייה, אשר הוזעקו למקום על ידי השכנים המתגוררים בבניין.

השכנים טענו כי מאחת הדירות בוקע ריח של צחנה. הם חששו מכך שבמקום מוטמנת גופת אדם, אולם כשהמשטרה פרצה לדירה התגלתה תמונה מזעזעת – ערימות של פסולת, חושך בבית, שני הורים וילד בערך בן 14 מבוהל מאוד. הילד סיפר לשוטרים כי הוא בכיתה ט', אך לא ידע להגיד באיזה בית ספר הוא לומד. בהמשך התברר כי הוא כלל לא לומד בבית ספר.

בעיריית חדרה ציינו כי המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה ולא הייתה שום פנייה בנושא, מלבד הפנייה של היום.

בשלב הראשוני עלה החשש מכך שהילד לא ראה אור יום במשך 14 שנות חייו, אך בהמשך ניתן היה להסיק מעדויות השכנים כי מידי פעם היה הילד יוצא לאסוף בקבוקים או לשחק עם חתולים, אך לבית הספר הוא לא הלך מעולם.

בהמשך הערב הודיעה המשטרה כי ההורים שוחררו בתנאים מגבילים והם אינם חשודים בהתעללות. עם זאת, צוין כי הם חשודים ב'הזנחת מושגח', מאחר שהם לא שלחו את בנם לבית הספר.

עוד ציינו במשטרה כי בדיקה רפואית העלתה שמצב בריאותו של הנער תקין, אך הוא יישאר בימים הקרובים אצל גורמי הרווחה, עד שתתקבל בעניינו ההחלטה.

האם טענה: "הילד חולה ודאגנו לשלומו. לא רצינו שיצא החוצה ויידבק במחלות. הילד גם טופל אצל רופאים ומדובר בילד שנולד בישראל".

הנער כאמור נמצא בדירה כשהוא במצב של הזנחה קשה, אך לאחר בדיקה רפואית בבית החולים הלל יפה בעיר, נמצא כי בריאותו תקינה. הוא הועבר לטיפול גורמי הרווחה, ונציגים פנו להחתים את הוריו על הסכמה שיישאר בהשגחה בבית החולים עד יום ראשון. אם ההורים לא יסכימו – הרווחה יפנו לבית המשפט.

תגיות:השגחההזנחהכליאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה