חדשות בארץ

הטלפון הנייד התפוצץ בכיס הילד

ילד בן 9 מירושלים נפצע הבוקר באורח קל. הסיבה: הטלפון הנייד שלו – התפוצץ בתוך הכיס

  • כ"ב אייר התשע"ז
הטלפון שהתפוצץ בכיס (צילום: דוברות טרם)הטלפון שהתפוצץ בכיס (צילום: דוברות טרם)
אא

ילד כבן 9, תושב ירושלים, שיצא הבוקר (חמישי) מביתו לבית הספר, נפצע באורח קל ממכשיר הטלפון הנייד שלו, שהתפוצץ בכיס מכנסיו.

הילד הובהל כשהוא פצוע באורח קל לקבלת טיפול רפואי במרפאת 'טרם' בירושלים. הילד קיבל טיפול רפואי בסניף הטיילת בעיר, ולאחר מכן שוחרר למנוחה בביתו והמשך מעקב בקהילה.

ד"ר דוד זלוטניק, סמנכ"ל רפואה ברשת 'טרם', היה הרופא שטיפל בילד. לדבריו: "הילד הגיע מלווה בהוריו והיה כאוב מאד. אבחנו שמדובר בכויה מדרגה ב' והענקנו את הטיפול המקצועי המתאים".

עוד הוסיף ד"ר זלוטניק "אמנם שמענו מדי פעם על התפוצצויות טלפונים סלולריים, אבל זה עדיין נחשב למקרה לא שגרתי, ועל אחת כמה וכמה שלטענת הילד לא נעשה בו כל שימוש חריג והטלפון היה בכיס מכנסיו".

לאחרונה התפוצצה סוללת טלפון נייד של ילדה בת 9. הילדה לא נפגעה, כיוון שהטלפון היה בתיקה. אמה אמרה לאחר האירוע: "אני מודה לאלוקיםשהיא לא קיבלה שיחת טלפון, כי אז חצי פרצוף שלה היה מתפוצץ". בבדיקה לאחר האירוע התברר שהסוללה לא היתה תקינה, וכי היא נקנתה.

הדיווחים אודות פיצוצי מכשירים סלולריים מתווספים לאי הנוחות המצטברת של בעלי המכשירים, אשר קיימים מחקרים המקשרים בין הקרינה מהסלולריים לבין סרטן. 

תגיות:פיצוץטלפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה