חדשות בעולם

צוקרברג: "אין לי כל כוונה להיכנס לפוליטיקה"

מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג מכחיש את הדיווחים לפניהם הוא מתכנן ריצה לפוליטיקה. אז מדוע פתח איש העסקים במסע ביקורים בכל 50 מדינות ארה"ב?

  • כ"ח אייר התשע"ז
מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג ( צילום: shutterstock)מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג ( צילום: shutterstock)
אא

מנכ"ל פייסבוק, מרק צוקרברג, פתח במסע ביקורים בכל 50 מדינות ארה"ב, אך לדבריו, אין זה סימן שהוא שוקל לרוץ למשרה ציבורית.

בפוסט שפרסם צוקרברג הוא מדגיש כי מטרתו במסע במדינות ארה"ב אינה ריצה לפוליטיקה. "האתגר האישי שלי השנה הוא לבקר בכל מדינה שטרם ביליתי את זמני, בכדי ללמוד על תקוותיהם של האנשים והאתגרים שלהם, ואיך הם חושבים על מקומות העבודה שלהם והקהילות שלהם", הסביר. "כמה מכם שאלו אם האתגר הזה פירושו שאני רץ למשרה ציבורי. אני לא", כתב צוקרברג בפוסט שפרסם ממדינת רוד איילנד, המדינה האחרונה בה הופיע במסגרת שורת הביקורים.

הלקח העיקרי של צוקרברג מהביקורים הוא ש"מערכות היחסים שלנו מעצבות אותנו יותר מכפי שאנו חושבים – איך אנו שוקלים הזדמנויות, איך אנו מעבדים מידע, ואיך אנו יוצרים הרגלים. יש הרבה דיבור על חוסר שוויון, אבל מימד אחד של אי-שוויון שלא מסתכלים עליו מספיק הוא הרכב הרשתות החברתיות שלנו".

צוקרברג ציין כי "הרעיון לפיו מערכות היחסים שלך מעצבות את הדרך שלך יותר מכפי שאנו יודעים -הוא אזור שבו פייסבוק יכולה "ליצור שינוי", אמר.

"עד היום, פייסבוק התמקדה בלסייע לך להתחבר לאנשים שאתה כבר מכיר. בנינו מערכות בינה מלאכותית בכדי להמליץ על "'אנשים שאתה עשוי להכיר'. אבל ייתכן שלא פחות חשוב לחבר אותך לאנשים שכדאי שתכיר – מנטורים ואנשים מחוץ למעגל שלך שאכפת להם ממך ושיכולים ליצור מקור חדש של תמיכה והשראה", המשיך צוקרברג לפרוס את משנתו.

תגיות:מארק צוקרברגפוליטיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה