חדשות בעולם

מזעזע: נערה יהודייה הותקפה בלונדון, איש לא בא לעזרתה

נערה יהודייה שביקשה לשבת עם חברותיה בפארק בלונדון, נחרדה לגלות קבוצת בחורים שמתקרבת אליה. הבחורים הכו ופצעו אותה, תוך כדי קריאות: "היטלר היה צריך להרוג את כל היהודים"

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

תקרית אנטישמית קשה בפארק סטוניפילד באדג'וור שבלונדון: אלכסנדר גולדברג, עורך דין מלונדון, פרסם פוסט בפייסבוק, בו הוא סיפר על בתו חנה שהותקפה באופן קשה על ידי בחורים אנטישמים, מבלי שאיש בא לעזרתה.

לדבריו של גולדברג, הדבר קרה כאשר חנה ישבה בפארק יחד עם שתי חברותיה. בשלב כלשהו החליטו חמישה בני נוער לעזוב את מגרש הכדורסל הסמוך, בו הם שיחקו, ולבוא לשחק מסביב לשלוש הבנות היהודיות. לאחר כמה דקות של משחק, הם החלו להטיח לעברן קריאות גנאי, כאשר בין היתר קרא אחד מהם: "היטלר היה צריך להרוג את כל היהודים".

חנה, כפי שציין אביה, נעמדה מול הנערים וניסתה להשיב להם. אולם כשהנערים הבחינו בכך הם התנפלו עליה, אחד מהם השליך על פניה כדורסל וגרם לאפה לדמם. נער נוסף הגיב בבעיטות ואף נתן אגרוף בפניה.

חברותיה של חנה ניסו להזעיק את המשטרה, אך המשטרה לא הגיעה למקום, למרות שלדבריהן התקשרו אליה פעמיים. אביה של חנה ציין כי הוא פנה לארגון השומרים של לונדון ומסר את פרטי המקרה, ורק אז מסרה המשטרה כי תפתח בחקירת האירוע.

אלכסנדר, גולדברג, אביה של חנה ציין בסיומו של הפוסט: "אני גאה בבתי שעמדה מול גזענות והתעללות, אני פחות גאה בשירות המשטרה. בתקופה של מתיחות גזעית ודתית הם היו צריכים להיות במקום כדי לעזור לנערה צעירה שדיממה".

תגיות:לונדוןהתקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה