ונשמרתם

תמונת מוצץ ’תמים’ הפכה לוויראלית - לא תאמינו מדוע

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי ערנית", מזדעקת האם. "אני בדרך כלל לא היסטרית, אבל אני לא הפסקתי לבכות. הלכתי מיד לבדוק את המוצץ השני שנמצא תמיד בתוך התיק, ומשיכה קטנה ללא מאמץ הראתה לי שגם הוא על סף קריעה". אם גם אתם הורים לפעוטות, אתם מוכרחים לקרוא את זה

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אם אתם הורים לתינוקות או פעוטות, את הפוסט הזה אתם מוכרחים לקרוא: מי שכתבה אותו היא בחורה בשם שירלי ברוך, אם לפעוט. "אני פשוט רועדת...טקס שינה. שמתי לבני מוצץ בפה, ולאחר מספר דקות – שמתי לב שהוא מחזיק את הפלסטיק של המוצץ ביד אחת, ומשחק עם הגומי שהתפרק בפה, כשהוא אוחז בקצהו עם היד השנייה".

מרוב תדהמה, הדבר הראשון שעולה בראשה (אחרי שהיא מוחה את הדמעות מעיניה) הוא לגשת לתיק ולשלוף ממנו את המוצץ השני, כדי לראות האם מדובר במקרה או שמא...

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי ערנית", מזדעקת האם. "אני בדרך כלל לא היסטרית, אבל אני לא הפסקתי לבכות. הלכתי מיד לבדוק את המוצץ השני שנמצא תמיד בתוך התיק, ומשיכה קטנה ללא מאמץ הראתה לי שגם הוא על סף קריעה.

"אני מזועזעת. אני אפילו לא יכולה לדמיין איך זה יכל להסתיים", כתבה ברוך, בציינה כי הדבר ארע לא פחות ולא יותר, תוך שבוע בלבד מיום רכישתם של זוג המוצצים, מחברת המותג 'מאם'. "לא הגיוני שאין מה לעשות בנדון. זאת לא פעם ראשונה שמוצצים חדשים נקרעים או נשברים – מדובר בחיי אדם. חייבים לעשות משהו בנדון, כדי לשמור על בטיחותם של ילדינו".

התמונה שפרסמה ברוךהתמונה שפרסמה ברוך

בפוסט אחר על מוצצים זהים מאותה חברה, מזדעק אב בסרטון שהפך עד מהרה לוויראלי. בסרטון מציג האב שלושה מוצצים של חברת מאם האוסטרלית (MAM), ומדגים כיצד במשיכה קלה – פטמת הסיליקון נפרדת מידית הפלסטיק.

מחברת אלפא, המשווקת אם מוצרי מאם בישראל, נמסר כי בכל מקרה של קרע בפטמת הסיליקון, יש להשליך את המוצצים לפח באופן מידי. "מוצצי מאם פותחו באמצעות רופאי שיניים ואורתודנטים, והם עוברים בדיקות קפדניות טרם יציאתם מהמפעל. איכות ובטיחות עומדות בראש סדר העדיפויות של החברה. המוצצים עומדים בכל התקנים האירופאים, וכמו כן כל משלוח שמגיע לארץ עובר בדיקה במכון התקנים", כך נמסר מחברת אלפא, ל'Ynet'.

"המלצת מכון התקנים היא להחליף את המוצץ אחת לחודש-חודשיים, ויש לבדוק את המוצץ לפני כל שימוש, בעיקר כשלילד יש שינויי שיניים. השיניים החדות של התינוק, גם טרם צאתן עלולות לגרום לקרע או סדק בסיליקון. במקרה כזה – יש להשליך את המוצץ מיד, ולהחליפו בחדש. אם לילד יש שיניים והוא נוהג לנשוך את המוצץ באופן קבוע, מומלץ לעבור למוצצי לטקס – שהם עמידים יותר בפני נשיכות שיניים".

צפו כאן לצפייה בהוראות הבטיחות של חברת מאם, עבור המוצצים שלה:

 

תגיות:תינוקותפעוטותמוצציםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה