חדשות בארץ

בן 7 נמצא בתוך פח מחזור: "שמעתי קולות מתוך הפח ומצאתי ילד בתוכו"

מאיר, תושב אחד היישובים בבנימין, שמע קולות חלושים מתוך פח מחזור. הוא ניגש לפח ונחרד לגלות ילד בן 7 רועד מפחד

  • ב' תמוז התשע"ז
אא

נס של ממש התרחש במהלך השבת האחרונה באחד מיישובי בנימין: סמוך לשעה 10:30 בשבת האחרונה שמע מאיר, תושב הישוב, קולות עולים מתוך אחד מפחי המיחזור שהוצבו באחרונה ברחבי הישוב. כשהתקרב נדהם לגלות את מקור הקולות.

מאיר הבין מיד, כי מישהו כלוא בתוכו מבלי יכולת לצאת, שכן הפח סגור מכל עבריו וחלונותיו המיועדים להשלכת אריזות פלסטיק לתוכו, סגורים ביריעת גומי עבה, המאפשרת מעבר חד כיווני בלבד, להכנסת אריזות פלסטיק מבחוץ, אל תוך הפח, אך ללא יכולת להוציא מתוכו חפצים.

מאיר הסיט את יריעת הגומי בכיוון ההפוך לה, ולחרדתו גילה בתוככי הפח החשוך ילד כבן 7. מאיר סייע לילד להיחלץ מתוך המתקן.

לאחר חילוצו לא נזקק הילד לטיפול רפואי כלשהו, אולם היה ניכר עליו ש"הוא היה עדיין מבוהל מכל הסיטואציה". בשיחה שהעניק מאיר לערוץ 7, הוא סיפר כי עד כה לא ברור כמה זמן שהה הילד בתוך המיכל. מהשיחה עם הילד הסתבר כי נכנס למיכל כדי לחפש בו "קופסאות מעניינות", כהגדרתו, אך תוך כדי כך נפל פנימה ללא יכולת להיחלץ.

מדובר בהשגחה פרטית מיוחדת. "נס שהמקרה אירע ביום השבת, יום בו כלי רכב אינם נוסעים ביישוב הדתי וממילא אין רעש מנועים מפריע. כך יכלתי לשמוע את קריאותיו החלושות של הילד. אלולא זה, ייתכן והמקרה היה מסתיים באסון וטרגדיה". השעה שבה חולץ הילד הייתה גם היא קריטית, כך מסתבר, מאחר ושעות הקיץ החמות ביותר של היום עדיין לא החלו.

הוריו של הילד שהגיעו למקום נדהמו לגלות את שאירוע לילדם. "הראיתי להם את הפתח שממנו הוא נכנס. הם היו מופתעים ולא הבינו איך הוא נכנס לשם", מספר מאיר.

תגיות:חילוץפח מחזור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה