חדשות בארץ

בתגובה לירי הרקטה: חיל האוויר תקף הלילה מטרות ברצועה

חיל האוויר תקף הלילה שתי מטרות של חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי הרקטה אתמול לעבר המועצה האזורית שער הנגב

  • ג' תמוז התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

כלי טיס של חיל האוויר תקף הלילה (שלישי) שני יעדי חמאס בצפון רצועת עזה ובדרומה, בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר המועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה. בחסדי שמים הרקטה התפוצצה בשטח פתוח, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, אך צה"ל הגיב בחומרה רבה.

מדובר צה"ל נמסר לאחר התקיפה כי "מתוקף היותו של ארגון הטרור חמאס השליט ברצועה, הוא הנושא באחריות לכל ניסיון פגיעה במדינת ישראל".

הפלסטינים טוענים כי יעדי התקיפה היו שני מוצבים של הזרוע הצבאית של חמאס. האחד בעיר עזה והשני ברפיח. לא דווח על נפגעים בתקיפות.

הפלסטינים מאשימים את ישראל בחיפוש עילות לתקיפה בעזה. "הטענה הישראלית לירי של רקטה מרצועת עזה ו'פרסום' כרוז בשם דאעש כדי לתרץ את מה שקרה בעקבות זאת - הסלמה ותקיפה של מוצבים של ההתנגדות - הם משחק ישראלי מסוכן ושקוף". בחמאס הזהירו עוד כי ישראל תישא בכל ההשלכות לצעדים ולמדיניות שלה.

הפעם הקודמת בה שוגרה רקטה לעבר ישראל מסיני הייתה לפני כחודש. גם אז, בחסדי שמים, נפלה הרקטה בשטח פתוח ועל כן לא הופעלה אזעקה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. חודש קודם לכן התפוצצה רקטה, שגם כן שוגרה מסיני, בחממה במועצה האזורית אשכול. ארגון דאעש לקח אחריות על השיגור.

כמה שבועות קודם לכן התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם אז לא היו נפגעים. כעבור זמן תקף צה"ל מטרות של חמאס בצפון רצועת עזה. 

תגיות:עזהתקיפהחיל האוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה