חדשות יהדות

נשיא מועצת חכמי התורה בביקור אצל הרב שטיינמן: "אני מתפלל עליכם יום יום"

התרגשות רבה נרשמה בבני ברק, כאשר נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן, הגיע לביקור בביתו של מרן הרב שטיינמן. השניים שוחחו בידיות דקות ארוכות

  • ג' תמוז התשע"ז
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן (צילום ארכיון: פלאש 90)נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

נשיא מועצת חכמי התורה הגאון הרב שלום כהן הגיע הלילה לביקור מיוחד במעונו של הגאון הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן בבני ברק. נשיא המועצת הגיע על מנת למסור שיעור בבני ברק לבוגרי ישיבת 'פורת יוסף' ואחר כך נכנס לביקור במעונו של ראש הישיבה.

גדולי הדור שוחחו דקות ארוכות בדברי תורה כאשר חכם שלום כהן הביא את דברי ה'חתם סופר' שהקב"ה משאיר את הצדיקים שבדור גם לאחר שסיימו את תפקידם בעולם הזה, משום שהדור זקוק להם. "אני מתפלל עליכם יום יום", אמר לרב שטיינמן, שהגיב: "תבורכו".

בהמשך, שוחחו מנהיגי הדור באריכות בענייני השעה העומדים על הפרק והזכירו בין היתר את נושא הכותל והגיורים כאשר הנציגים פועלים יחד במאבקים משותפים למען כלל ישראל. "מילה אחת של הרב משפיע רבות", אמר חכם שלום כהן לרב שטיינמן. "כשהנציגים החרדים עובדים ביחד כאיש אחד בלב אחד, רואים הצלחה וסייעתא דשמיא. רואים את זה בחוש כבר מתחילת הקדנציה רואים את התוצאות". ראש הישיבה השיב: "כשפועלים יחד למען כבוד שמים, ופועלים לשם שמים, ההצלחה הרבה יותר גדולה".

יצוין, כי בין גדולי הדור שוררת ידידות עמוקה במשך שנים רבות וחיבה גלויה שהורגשה היטב בעת הביקור המיוחד שארך דקות ארוכות כשבסיומו ביקש הרב שטיינמן להודות לחכם שלום כהן על שהטריח עצמו לבא לבקרו, ונשיא המועצת בירכו בברכת כהן שיזכה להמשיך ולהנהיג את כלל ישראל בבריאות גופא ונהורא מעליא.

תגיות:הרב שלום כהןהרב שטיינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה