חדשות בארץ

האם ילדי ירושלים בדרך לשבור שיא גינס?

בשנה הבאה צפויה הרכבת הקלה להפוך לגלריה נוסעת, כאשר תערוכת ציורים של גני הילדים תתנוסס על תקרת קרונות הרכבת הקלה. האם הפרויקט ייכנס לספר השיאים?

אא

ייתכן ופרויקט חדש של הרכבת הקלה בירושלים יצעיד את העיר לשיא גינס: במסגרת הפרויקט ייתלו עם פתיחת שנת הלימודים על תקרת הרכבת הקלה בירושלים כ-5000 ציורים שצוירו בידי ילדי גן חובה, מכל רחבי ירושלים – יהודים וערבים, חילוניים וחרדים, מכל המגזרים, כולל גם החינוך המיוחד. הפרויקט הינו חסר תקדים בהיקפו, ועל כן הוגש בידי המארגנים לשיא גינס.

הפרויקט נולד לכבודה של ירושלים ובעקבות בחירת העיר ירושלים כנושא השנתי של מערכת החינוך. אלפי הציורים שהילדים יציירו צפויים להשתלב בפסיפס ענק אשר יוצמד לתקרת הרכבת הקלה בירושלים, כבר בתחילת השנה הבאה.

ח"כ טרכטנברג, שהיה מאלו שביקרו בגני הילדים, אמר: "המיזם הזה זורע את הזרעים לעתיד טוב יותר. כאשר הילדים היום יראו את הציורים שלהם לצד ציורי ילדים אחרים בעיר, זה ייטע בהם את האמונה כי אפשר גם אחרת."

ישראל אליסף מארגון ההורים ומיוזמי הפרויקט, ציין: "ילדים שמתחנכים בירושלים לסובלנות ולכבוד לזולת, הם העתיד והתקווה לירושלים אחרת, מאחדת ומקרבת, אשר יודעת לחבק את כל תושביה, ומביאה בשורה למדינת ישראל ולכל העולם ,לא מדובר בנאיביות או תמימות, אלא בראיה מפוכחת היודעת כי שינוי יכול להתחולל רק אם מתחילים בגיל הגן ועם עשייה ממשית".

תגיות:הרכבת הקלהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה