חדשות בארץ

18 שנות מאסר למחבל שפצע אנושות את אילה שפירא

היום גזר בית המשפט הצבאי 18 שנות מאסר בפועל, פיצויים בסך 50 אלף שקלים וקנס על מוחמד בדואן, המחבל שביצע את הפיגוע בו נפצעה אילה שפירא באורח אנוש

  • י' תמוז התשע"ז
אא

בית המשפט הצבאי גזר היום (שלישי) עונש של 18 שנות מאסר בפועל, פיצויים בסך 50 אלף שקלים וקנס, על המחבל מוחמד בדואן, שביצע את הפיגוע בו נפצעה אילה שפירא באורח קשה.

הפיגוע אירע לפני שנתיים וחצי, כאשר בדואן זרק בקבוק תבערה שהצית את הרכב בו נסעו אילה שפירא ואביה בדרכם לביתם באל מתן שבשומרון. אילה, שהיתה בת 11 בעת הפיגוע, ספגה את הבקבוק בפניה. הבקבוק התלקח והחל שורף אותה, כאשר אזרה אילה את כל כוחותיה וחילצה את עצמה מהרכב הבוער. עם ישראל קרע את השמים בתפילות להחלמתה, ולאחר שהיתה מורדמת ומונשמת, מצבה הלך והתייצב בדרך נס.

בית המשפט הרשיע את בדואן בניסיון לרצח. בדואן הורשע גם בכך שבאירוע נוסף באותו חודש זרק בקבוק תבערה לעבר רכב בו נסעה אזרחית ישראלית נוספת, שלמרבה הנס לא נפגעה.

לפני שלושה חודשים הגיעה אילה שפירא לבנין הפרלמנט האירופי בבריסל. היא הציגה בפני חברי הפרלמנט את סיפורה האישי והתייחסה להעברות כספים מהאיחוד האירופי שמגיעים בסופו של דבר לטרור: "לפעמים כשאתה חושב שאתה תורם לשלום, אתה בעצם מממן מלחמה".

"אני רוצה לתאר לכם את ההרגשה כשמתקפת טרור מכוונת אליכם", אמרה אילה לנוכחים באולם, וציינה: "אחד הטרוריסטים שזרקו את בקבוק התבערה על הרכב שלנו היה נער בן 16, מבוגר ממני רק בשנים ספורות. הוא עשה את זה, בין היתר, כדי לעזור כלכלית למשפחה שלו. הוא ידע שאם הוא יישב בכלא, הרשות הפלסטינית תדאג להם".

אנא המשיכו להתפלל לרפואתה השלמה של אילה בת רות בתוך שאר חולי ישראל.

כתבות נוספות בנושא:

אילה שפירא בראיון מרגש: "כל מה שה' עושה הוא לטובה" – לחצו כאן.

ישראל שפירא, סבה של אילה, מספר להידברות על נכדתו הבכורה והמיוחדת – לחצו כאן.

תגיות:אילה שפיראפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה