חדשות בארץ

ראש ממשלת הודו נפרד: "אני מודה לעם ישראל"

בסיום ביקור בן יומיים בישראל, נפרד הערב ראש ממשלת הודו והמריא לארצו. הוא נפרד בציוץ בשפה העברית: "מודה לעם ישראל וממשלת ישראל על האירוח החם"

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, המריא היום (חמישי) בשעות אחר הצהריים מישראל, לאחר שהסתיים ביקורו הידידותי במשך היומיים האחרונים. "אני מודה לעם ישראל וממשלת ישראל על האירוח החם", כך הוא צייץ בטוויטר בשפה העברית, ואף הוסיף: "ביקור מוצלח זה יוסיף אנרגיות חדשות ביחסי הודו-ישראל". דקות ספורות לאחר מכן הגיב נתניהו בציוץ בשפה ההינדית: "אני שמח על הביקור ומקווה להיפגש עם מודי פעם נוספת בקרוב".

במהלך היום האחרון לביקורו של מודי הוא טס יחד עם נתניהו במסוק לחיפה, שם הם ביקרו בבית הקברות הצבאי הבריטי, בו קבורים חיילים הודים שנהרגו במלחמת העולם הראשונה. מודי חתם בספר האורחים של בית הקברות: "כבוד גדול הוא לי לעמוד כאן היום ולהצדיע לחיילים ההודים האמיצים, שהקריבו את חייהם למען שחרור חיפה במהלך מלחמת העולם הראשונה. הגבורה יוצאת הדופן לא תישכח והיא תמשיך לשמש השראה לדורות הבאים".

לאחר מכן המשיכו השניים לחוף גבעת אולגה ושכשכו את רגליהם בים התיכון. בהמשך הסיור הם יצאו לסיבוב ברכב המיועד להתפלת וטיהור מים. הם גם נסעו לתל אביב ונפגשו עם מנכ"לים של חברות מסחריות והודיות. במקום נערך פורום המנכ"לים ישראל-הודו, מטעם התאחדות התעשיינים.

בסיומו של הביקור העניק נתניהו למודי תמונה מביקורם בחוף אולגה, ואף צירף הקדשה: "לראש ממשלת הודו נרדרה מודי, בידידות עמוקה בביקורך ההיסטורי בישראל. בנימין נתניהו".

תגיות:נרדרה מודיהודו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה