חדשות בארץ

עיריית בית שמש בהודעה דרמטית: "מאשרת לירות בכלבים משוטטים"

עיריית בית שמש הודיעה כי בעקבות מקרי תקיפה בהם כלבים משוטטים התנפלו על עוברי אורח, היא תאשר ליחידת הפיצו"ח לירות בכלבים. ואיך הגיבו התושבים?

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

בעקבות מקרים בבית שמש, בהם כלבים תקפו תושבים בשעות לילה מאוחרות, הודיעה היום (שלישי) עיריית בית שמש לתושביה בדף הפייסבוק: "לידיעת תושבי העיר בכלל ובעלי הכלבים בפרט. כחלק מהמאבק של העירייה בתופעת הכלבים המשוטטים, בוצעה היערכות מול הרגולטורים במשרד החקלאות לשינוי המדיניות ולהרחבת האפשרויות. בעקבות מקרים חמורים שבהם כלבים נטושים ומשוטטים הפכו לפראיים ותקפו תושבים מהעיר עד כדי סכנת חיים, נעתר משרד החקלאות והתיר ליחידת הפיצו"ח לירות בכלבים ברובי ציד".

העירייה אף הדגישה כי מדובר באכיפה שתבוצע כלפי כלבים משוטטים בין השעות 3:00 בלילה עד 7:00 בבוקר בלבד.

בעקבות ההודעה נשמעו תגובות שונות, חלקן הגדול היו מעודדות. אחת מתושבות העיר כתבה: "זה אולי לא נעים, אבל אי אפשר לחיות ככה כשהילדים מפחדים לצאת מהבית. אני מקווה באמת שזה הסוף".

מצד שני היו גם תושבים שההודעה הזו גרמה להם לחידוש ההסתה. תושבת העיר בשם חן הגיבה: "אולי כדאי לשקול לירות ביצורים משולחי רסן אחרים, כאלו שיורקים על ילדות עם חולצה מעל המרפק? במקום לטפל בבעיה פשוט יורים בה? דוחה ומצער".

הגדילה לעשות ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של שר החוץ סילבן שלום שכתבה: "אולי במקום לירות בכלבים תירו בעובדי העירייה שנתנו את ההוראה?"

תגיות:כלביםבית שמשירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה