חדשות בארץ

הלילה במחנה הפליטים ג'נין: שני מחבלים נהרגו בעימותים עם כוח צה"ל

עשרות מטעני חבלה הושלכו לעבר כח מיחידת העילית מגלן, שפעל הלילה לתפיסת ואיתור מחבלים במחנה הפליטים ג'נין. לוחמינו השיבו באש והרגו שני מחבלים חמושים

  • י"ח תמוז התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

כוח צה"ל מיחידת מגלן שפעל הלילה (רביעי) במחנה הפליטים ג'נין, נתקל במחבלים פלסטינים שהשליכו לעברו עשרות מטעני חבלה. לוחמינו השיבו באש לעבר כוחות הירי והרגו שני מחבלים חמושים. בחסדי שמים, אין נפגעים בקרב הלוחמים, שיצאו לפנות בוקר ממחנה הפליטים.

זו אינה הפעם הראשונה שמחבלים משליכים מטעני חבלה או יורים על חיילי צה"ל בעת מעצר מבוקשים. לפני מספר חודשים לוחם צנחנים נפצע באורח קל עד בינוני מפיצוץ מטען חבלה שהושלך לעבר כוח צה"ל, בעת שפעל למעצר מבוקשים.

מדובר צה"ל נמסר הבוקר עוד כי במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באזור יהודה ושומרון 21 מבוקשים פלסטינים. 18 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

מדובר צה"ל נמסר עוד כי הלילה נמסרה הודעה למשפחתו של המחבל מהפיגוע המשולב בשער שכם בו נהרגה רס״ר הדר מלכא הי"ד, על כוונה להריסת ביתו בדיר אבו משעל. ההודעה כוללת אפשרות להגיש השגה תוך 72 שעות על הכוונה להרוס את הבית.

התקרית הלילה בג'נין מצטרפת לפיגוע הדריסה שאירע ביום שני השבוע בגוש עציון. מחבל פלסטיני דהר עם רכבו לעבר עמדת פילבוקס בכניסה ליישוב תקוע, שבה שהו לוחמים של חיל התותחנים. המחבל פגע בחייל אחד ופצע אותו באורח קל. לאחר מכן יצא המחבל מהרכב עם סכין שלופה וניסה לדקור את חיילים. המחבל נורה על ידי החיילים ומת מפצעיו. מדובר בפיגוע שיכול היה להסתיים עם נפגעים רבים באורח קשה.

 

תגיות:צה"לג'ניןמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה