המכתב שלא יישלח לעולם

האם המשפחה שלי רוצה לראות אותי רווקה מזדקנת?

הקב"ה הפגיש בינינו, כי בדרך שידוך סטנדרטית לא היה סיכוי שהיינו נפגשים – כי אתה ספרדי ואני אשכנזייה. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עברו כמה שנים מאז. אני עוד רגע בת 30, ממשיכה את מסע החיפושים שלי, כשאחיותי הקטנות כבר נשואות באושר עם ילדים, ואני עדיין מחכה.

לפני כמה שנים יצא לי ב"מקרה" להכיר אותך. ירא שמים, נעים הליכות, עדין וחייכן. הקב"ה הפגיש בינינו, כי בדרך שידוך סטנדרטית לא היה סיכוי שהיינו נפגשים – כי אתה ספרדי ואני אשכנזייה. נכון שיש שוני במנהגים ובהלכות, ויכול גם להיות שוני במנטליות. אבל האם זה אומר שאנחנו לא יכולים לצאת לפגישות, לנסות? לראות אם יש התאמה? לראות אם יש בסיס טוב ושאיפות כדי להתקדם האלה? האם המשפחה שלי רוצה לראות אותי רווקה מזדקנת, העיקר לא להתחתן עם "פרענק"?!

הזמן עובר. באמת שאני מנסה "לעבור הלאה". ברוך השם יש לי הרבה הצעות ואני נפגשת המון, מנסה בכל כוחי לשכוח אותך. אבל בכל פעם מחדש מרגישה שזה לא זה. כמה פעמים נסעתי לכותל, התפללתי בדמעות לקב"ה שאני אשכח ממך, ואני פשוט לא מצליחה.

נסעתי לחו"ל, יצאתי עם חברות, נרשמתי לחוגים – הכול כדי "למלא את עצמי בדברים טובים ולשכוח אותך", כמו שהסבירו לי. וזה לא עוזר.

אולי אני טועה ומתעקשת סתם, אבל אני מרגישה צורך גדול שתפרסמו את המכתב כדי להעלות את הנושא למודעות ולפתח שיח בנושא. ודווקא בתקופה זו שבית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם, נזכה שע"י שנרבה אהבת חינם – תבוא הגאולה השלמה.

חותמת בדמעות ובכאב.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:רווקותהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה