פעילות הידברות

האם נצליח לחתן אלפי זוגות? זה תלוי בך. נותרו 4 ימים לסיום הגיוס

הזמן אוזל, ועדיין לא הגענו ליעד... בלעדיכם לא נצליח לחתן אלפי זוגות נוספים! נותרו 4 ימים בלבד

  • י"א אב התשע"ז
אא

חברים יקרים,

רצינו לספר לכם על שבע ברכות...לא, לא על שבע ברכות הנישואין הנאמרות תחת החופה, אלא על 'שבע ברכות' שהופך את אותו רגע קסום תחת החופה מחלום למציאות. 

'שבע ברכות', אתר ההיכרויות שמפעיל ארגון הידברות, הוא הצלחה מוכחת.

יותר מ-600 זוגות כבר התחתנו בזכות 'שבע ברכות'. 1,200 אנשים ונשים מצאו את אבדתם ובנו את ביתם. 'שבע ברכות', אתר השידוכים החינמי היחיד בארץ, לא רק עוזר לפנויים ופנויות למצוא את זיווגם – הוא גם דואג שמסלול ההיכרות יהיה נקי ומפוקח, בלי מטרידים ומציקים.

600 זוגות זה המון. כל זוג הוא עולם מלא. אבל אנחנו רוצים יותר. אנחנו רוצים להכיר בין 'שבע ברכות' לבין כל אלה שלא שמעו עליו עדיין – ויכולים להיעזר בו כל כך. כדי לעשות זאת, הצבנו לעצמנו מטרה: להשיג עוד 60,000 מנויים לאתר. 
זה עניין של מתמטיקה פשוטה. ככל שיהיו באתר יותר מנויים – לכל חבר או חברה ב'שבע ברכות' יהיה מאגר רחב יותר של שידוכים פוטנציאליים, וסיכוי גדול יותר למצוא את זיווגם דרך האתר. בלי לשלם הון תועפות לשדכנים, בלי להתחנן בפני חברים ובני משפחה שיכירו להם מועמדים.

אז איך עושים את זה?

אתר שבע ברכות יוצא בקמפיין פרסומי חסר תקדים, כדי להביא עוד 60,000 חברים חדשים. הקמפיין יכלול פרסום מאסיבי בגוגל, בפייסבוק, בעלוני שבת, באתרי אינטרנט למגזר הדתי, בעיתונים דתיים, ובעצם בכל מקום שיביא את שבע ברכות אל התודעה של 100% מהמגזר הדתי.

הקמפיין כבר מוכן, התכניות כבר גובשו. כל מה שנותר הוא...למצוא את המימון. קבענו לעצמנו כיעד לגייס 350,000 שקלים. סכום שלפי ההערכות יספיק לגיוס 60,000 מנויים חדשים לאתר. סכום שייתן ל'שבע ברכות' כנפיים. סכום שיאפשר להרבה

יותר גברים ונשים למצוא את זיווגם ולצעוד יחדיו אל החופה.

לעם ישראל יש לב פתוח למצוקת הרווקים והרווקות. גם בעבר, כשרצינו להקים את האתר באופן ידידותי יותר למשתמש, נחלצתם לסייע מכל הלב. כולנו מכירים רווקים שהיינו שמחים כל כך לעזור להם להתחתן. כולנו רוצים לסייע בהקמת עוד בתים בישראל.

תמיכה בקמפיין הפרסום שלנו תאפשר לכם לעשות בדיוק את זה: לתרום תרומה משמעותית שתוליד, בעזרת השם, עוד אלפי חתונות. שבע ברכות הוא אתר עם קבלות, כפי שמוכיח מספר החתונות שבהן עודכנו עד היום. אבל קמפיין פרסום מסיבי יהפוך את שבע ברכות להרבה יותר מאתר מוצלח: הוא יהפוך אותו לאתר ההיכרויות האולטימטיבי של הציבור הדתי והחרדי. עם 60,000 חברים חדשים באתר, הסיכוי של כל רווק ורווקה למצוא את זיווגם ב'שבע ברכות' יזנק באופן משמעותי.

תחשבו רגע על הדרך שעברתם עד החתונה הפרטית שלכם. תחשבו רגע על כל האנשים היקרים ואהובים שהדרך הזו, עבורם, טרם הגיעה לסיומה. ואז, בבקשה, היו שותפים גם אתם במהפכה שאתר שבע ברכות רוצה לחולל, לחצו כאן. 

תגיות:שבע ברכותפעילות הידברותתרומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה