חדשות בארץ

הבוקר: שיבושים קשים ברכבת ישראל

תקלת איתות באזור הרצליה הובילה לאיחורים של יותר משעה ועצירת רכבות על המסילה. בשנת 2019 תותקן מערכת איתות ובקרה חדשה

  • י"ד אב התשע"ז
אא

תקלת איתות ברכבת ישראל גרמה הבוקר לשיבושים קשים בתנועת הרכבות: בוקר יום ראשון, בו נרשמים תמיד עומסים ברכבת ישראל, מתאפיין היום בשיבושים קשים ובאיחורים של יותר משעה.

מרכבת ישראל נמסר כי מדובר בתקלת איתות באזור הרצליה ועדיין אין צפי למועד סיום הטיפול בתקלה.

נוסעים ברכבות דיווחו לאתר ynet על תקלות משמעותיות. "זה נראה כאילו מערכת האיתות שלהם פשוט קרסה הרכבת איחרה ועוצרת כל כמה מטרים ועכשיו אנחנו עומדים והכרוזים מודיעים שאין להם הערכת זמן מתי זה ישתפר", אמר שלמה אברמוביץ', אחד הנוסעים. "על כל הרכבות כתוב איחור, אבל לא אומרים לאנשים מידע בזמן אמת. אם עולים לרכבת, אז אומרים להם שיקחו את זה בחשבון בהחלטה שלהם".

נוסעת נוספת, שהיתה בדרכה מרחובות לנתניה, מדווחת כי בתחנת ארלוזורוב הורידו את הנוסעים מהרכבת והעלו אותם לרכבת אחרת, שנעצרה אף היא כל מספר דקות. לדבריה, הנסיעה מתחנת רכבת מרכז לתחנת האוניברסיטה ארכה חצי שעה במקום דקות ספורות. "אנחנו נמצאים חצי שעה בין תחנות תל אביב לאחר שהרכבת אחרה ביותר מ-20 דקות לתחנה", עדכן נוסע אחר.

ימי ראשון ברכבת גם כך עמוסים לעייפה בנוסעים ובחיילים שעושים את דרכם לבסיסי צה"ל ברחבי הארץ. על הקשיים האלו הכוללים בין היתר דוחק וצפיפות נוספה התקלה במערכת האיתות.

בשנת 2019 תותקן מערכת איתות ובקרה חדשה של רכבת ישראל. המערכת תאפשר להניע יותר רכבות על המסילות ובכך לשפר את השירות שהרכבת תוכל לתת למשתמשים ולמנוע מקרים של עיכובים ותקלות ברשת האיתות מסוג זה.

חשוב לציין כי החל מ-18 באוגוסט ועד 27 באוגוסט תיסגר תחנת הרצליה ובכך תוביל להפסקת תנועת הרכבות כך שלא תופעלנה רכבות מהירות בין חיפה ות"א

תגיות:רכבת ישראלתקלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה