חדשות בארץ

זקוקים לטכנאי? הוא לא יחויב להגיע בשעות הערב

על אף שהכנסת הקודמת אישרה את חוק הגנת הצרכן שקובע כי טנאים יידרשו להגיע עד לשעה 19:00 בערב וכן בימי שישי,  הוחלט היום כי יהיו מקרים שיוחרגו

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

אם עד היום ידעתם שביכולתכם להזמין טכנאי למכונת כביסה או למזגן שיגיע לביתכם אחרי שעות העבודה שלכם, מסתבר שבקרוב תיאלצו לבקש יום חופש מהעבודה כדי להזמין את הטכנאי.

אומנם על פי החלטת הכנסת הקודמת נקבע לפי החוק להגנת הצרכן כי שעות ביקור הטכנאי יורחבו עד 19:00 בימי חול ועד 13:00 בימי שישי, כדי לאפשר לצרכנים לקבל שירות בזמן שהם נמצאים בבית. אולם היום (חמישי) אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת מספר שינויים בחוק. בין היתר בנוגע לכך שיהיו עוסקים או מקרים מסוימים שיוחרגו מהחובה לתת שירות של טכנאים גם בשעות הערב. בעקבות התיקון החדש - טכנאים שמתעסקים בטיפול בחשמל, גז או בעבודה בגובה, לא יחויבו לתת שירות בשעות הערב.

יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, ציין כי המטרה של החוק החדש היא להגן על הטכנאים מבחינה בטיחותית, שזה חשוב מכל. אך בדיוק מסיבה זו, התקנות לא יחולו על טכנאים שנותנים שירותים לתשתיות המים, למרות שבתחילה הועלתה בקשה להתחיל את הפטור גם עליהם. כי הרי אין שום סיכון בטיחותי בטיפול בתשתיות המים בשעות החשיכה.

ועל כל פנים, מדובר רק במתן שירות, ואילו אירועי חירום יטופלו במשך 24 שעות ביממה, כולל שעות החשיכה.

תגיות:מיםחשמלחוקטכנאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה