חדשות בארץ

הקבינט החליט: מעבר רפיח ייפתח. משפחת גולדין זועמת

משפחת גולדין תוקפת את החלטת הקבינט: "מאחורי המילים 'אנחנו עושים הכל על מנת להחזיר את הדר ואורון' ניצבת מציאות שבה לא עושים דבר על מנת להחזיר את החיילים"

  • ל' אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משפחתו של סגן הדר גולדין הי"ד, המוחזק בידי חמאס בעזה, מגיבה בחריפות על החלטת הקבינט לפתוח את מעבר רפיח בין הרצועה למצרים באופן קבוע מיד לאחר חג הקורבן המוסלמי בחודש הבא.

הבוקר מסרו שמחה ולאה, הוריו של הדר כי "מאחורי המילים 'אנחנו עושים הכל על מנת להחזיר את הדר ואורון' ניצבת מציאות שבה לא עושים דבר על מנת להחזיר את החיילים.

"הממשלה מבזה את החלטות הקבינט מתחילת שנת 2017 ולא קושרת בין נושאים הומניטריים בעזה לבין השבתם של חיילי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול, ויתר האזרחים המוחזקים בידי חמאס. ההחלטה לאפשר את פתיחתו של מעבר רפיח באופן קבוע, לראשונה מאז סיום מבצע 'צוק איתן' הינה כשל ערכי ומוסרי כי מדובר בעניין הומניטרי מובהק".

עוד הוסיפו הוריו של הדר כי מי שדואג לצרכים ההומניטריים של חמאס ותושבי רצועת עזה - חייב לדרוש את הדבר האנושי והבסיסי ביותר, ולהחזיר את הבנים הביתה.

"הדר ואורון והאזרחים מוחזקים באופן פיראטי ע"י החמאס. אנו דורשים שראש הממשלה והקבינט יצאו ממצב של 'אפס מעשה' ויתחילו לפעול על מנת להשיב את הבנים הביתה", הוסיפו ההורים השכולים בנחרצות.

תגיות:משפחת גולדיןקבינט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה