המכתב שלא יישלח לעולם

אבא, אני מתפללת שוב למתנת חינם

אני מנסה למצוא מילים ברגעים קשים. קלי, אתה איתי – וזה העיקר. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אבא יקר, ריבונו של עולם, ברגעים אלו אני נמצאת בן החיים לבן המוות. אני יודעת מתי בדיוק השעה בה אתהלך בחופשיות בגנך. אני מפחדת מהסוף. אחרי הכל, התפללתי לישועות... ואולי זאת הישועה שלי, אבא. תודה על שדאגת לי בכל הזמן שהייתי פה בכדור הארץ. תודה על השיעורים, תודה על הניסיונות. תודה שלימדת אותי שאין עוד מלבדך. כל רגע שהתבודדתי ונתת לי לספר, לדבר אתך, אלה היו הימים היפים ביותר בחיי. לא יודעת מה הייתי עושה אם לא היו לי הרגעים האלה שפניתי אלך בטבע, והרגשתי את החיבור שלי במלואו אל עולם האמת, אליך.

ברגעים אלו אני יושבת עם הרבה ייסורים. אני לא מתייאשת. מאמינה שיש לך תוכניות גדולות עבורי, שמחה שלא עזבת אותי, שזכיתי להיות הבת שלך. תודה על הכל. אני מנסה למצוא מילים ברגעים קשים. קלי, אתה אתי, וזה העיקר. אבקש שתרחם על עם ישראל, על ילדיך, שתשליך להם ישועות ושתשמור רק אהבה ושלום בעולם, אבא. אתה יצרת אותנו, ואתה אבא רחמן. אל תעזבני. אני ממש רוצה שהסבל הזה יגמר, מתפללת שוב למתנת חינם.

אנא, אבא יקר, תעשה שהכאב יפסק. עשה בי כרצונך. אני משרתת אותך בכבוד, רק בלי ייסורים, רחם על נשמתי. אפסו כוחותי. אנא, אבא יקר, אתה יודע מה טוב בשבילי. השעה ארבע לפנות בוקר. כול העולם בערך ישן, ואני ערה. "לא ינום ולא ישן שומר ישראל". אני עייפה, אך העבודה עוד מרובה. תודה על הכל.
בתך תמיד באהבה

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:בורא עולםהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה