חדשות בעולם

מרגש: בן שש שאינו יודע לשחות - הציל תאומים בני שנתיים מטביעה

לואיזיאנה, ארה"ב: בנרסון לי בן השש הפך אתמול (א') לגיבור לאחר שהציל את בני דודיו, תאומים בני שנתיים, מטביעה בבריכה. בן השש, שאינו יודע לשחות, זיהה את התאומים אייזק וקיידן כשהם צפים בבריכת המשפחה ולא בזבז זמן יקר: הוא קפץ מיד אל הבריכה, וגרר את הילדים האומללים החוצה

ברנסון לי הגיבור בן השש (צילום מסך)ברנסון לי הגיבור בן השש (צילום מסך)
אא

לואיזיאנה, ארה"ב: בנרסון לי בן השש הפך אתמול (א') לגיבור לאחר שהציל את בני דודיו, תאומים בני שנתיים, מטביעה בבריכה. בן השש, שאינו יודע לשחות, זיהה את התאומים אייזק וקיידן כשהם צפים בבריכת המשפחה, בחצר האחורית של ביתם - ולא בזבז זמן יקר: הוא קפץ מיד אל הבריכה, וגרר את הילדים האומללים החוצה, בכוחות שהפתיעו את העולם כולו. 

התאומים שניצלוהתאומים שניצלו

כשסיים את פעולת ההצלה והילדים כבר שכבו על שפת הבריכה, ברנסון רץ פנימה אל תוך הבית והזעיק את הורי התאומים. "רצנו מהר החוצה, וראינו אותם כשהם שוכבים על שפת הבריכה - כחולים לגמרי, וחסרי חיות", סיפרה ג'ני אמם של התאומים, בת ה-32. אביהם של התאומים, שהתמחה בהגשת עזרה ראשונה, ביצע להם החייאה - שמיד לאחריה החלו התאומים להראות סימני חיים. "בדרך כלל השער שמוביל לבריכה סגור", סיפרה ג'ני. "ברנסון כנראה ראה את אחיו הולך לעבר הבריכה ועקב אחריו, ובזכות זה ראה את התאומים".

בינתיים הגיע לזירה מסוק שפינה את התאומים לבית החולים הקרוב, ואחרי הטיפול הרפואי שקיבלו "הם מתאוששים במהירות. שניהם משחקים ומדברים כאילו לא קרה להם כלום", מספרת ג'ני. "הרופאים עדיין המומים, זה פשוט נס. גם אני עדיין המומה מכך. אלוקים היה כל כך טוב אלינו".

תגיות:בריכהגיבורהצלהטביעהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה