חדשות בארץ

בני הזוג ניצלו בנס: "קמנו בצרחות, וגילינו שהסמארטפון עולה באש"

ישנים עם טלפון ליד המיטה, תוך כדי הטענה? מקרה נוסף של סמארטפון שהתלקח, מחריד את הרשתות החברתיות. "קמנו בצרחות לאור הלהבות שעלו מהסמארטפון", במילים אלו פותח דאאל ג'ייקוב רוס את מקרה ההתלקחות שאירע לבת זוגו, שישנה עם המכשיר למראשותיה

כותב הפוסט על רקע המכשיר שנשרף והנזק שהוא חולל למזרון (צילום: מתוך הפייסבוק של דאאל ג’ייקוב רוס)כותב הפוסט על רקע המכשיר שנשרף והנזק שהוא חולל למזרון (צילום: מתוך הפייסבוק של דאאל ג’ייקוב רוס)
אא

ישנים עם טלפון ליד המיטה, תוך כדי הטענה? מקרה נוסף של סמארטפון שהתלקח, החריד לאחרונה את הרשתות החברתיות. "קמנו בצרחות לאור הלהבות שעלו מהסמארטפון", במילים אלו פותח דאאל ג'ייקוב רוס את מקרה ההתלקחות שאירע לבת זוגו, שישנה עם המכשיר למראשותיה.

"מהר ירדנו מהמיטה, וחבטתי בטלפון הבוער באמצעות כרית. הוא נפתח והסוללה יצאה ממנו אפופת להבות", מספר דאאל תוך שהוא מתאר כיצד חור גדול נפער במזרון, כתוצאה מעוצמת החום. "החלק הכי מפחיד הוא שהחור שרואים בתמונות, נוצר לאחר שכיבינו את האש. הוא נוצר מהחום של הסוללה", הוא מסביר ומודה על כך שהנזק הסתכם במזרון, ולא בפגיעה פיזית.

"סכנה, סכנה סכנה!", כותב דאאל בפוסט. "שומעים על מקרים כאלה ולא מאמינים שזה יקרה לנו. קמנו בצרחות לאור להבות שעולות מהנייד של ויקה, ומהר ירדנו מהמיטה וחבטתי בפלאפון הבוער באמצעות כרית. הוא נפתח והסוללה יצאה ממנו אפופת להבות. החלק המפחיד ביותר הוא שהחור שרואים בתמונות, נוצר לאחר שכיבינו את האש. הוא נוצר מהחום של הסוללה.

"כששמעתי על מקרים כאלה, תמיד הנחתי שזה נובע משימוש לא נכון, מעודף הטענה או הטענה בשמש וכדומה – אבל באמת שהחטא היחיד של ויקה בכל מה שקשור לנייד, הוא שהיא הטעינה אותו על המיטה. היא דואגת להטעין את הפלאפון פעם ביומיים, כשבאמת אין לה סוללה".

בנקודה זו פונה דאאל אל ציבור קוראיו ומתחנן: "בבקשה, בבקשה בבקשה! אל תשימו את הפלאפונים לידכם כשאתם ישנים, ותוודאו שהילדים לא מטעינים את המכשירים שלהם ליד המיטות".

תגיות:סמארטפוןסכנההתלקחותהטענה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה