חדשות בארץ

מרגש: הנערים אספו תרומות וארגנו חתונה עבור זוג מעוטי יכולת

החופש הוא הזדמנות לעסוק גם בחסד, וקבוצת נערים ממבוא חורון הוכיחה שאם רק רוצים – אפשר לעשות את זה בגדול: זוג מחוסר אמצעים שענה למודעה 'תמימה' ברשתות החברתיות, זכה לאחרונה לחתונה מושקעת וחינמית

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

החופש הוא הזדמנות לעסוק גם בחסד, וקבוצת נערים ממבוא חורון הוכיחה שאם רק רוצים – אפשר לעשות את זה בגדול. הכול התחיל ממש בתחילת החופש, כשקבוצת הנערים החליטו להפיק חתונה לזוג חסר אמצעים, וארגנו את כל מה שצריך מא' עד ת': האולם, הלהקה, הצלמים, השמלה, האיפור והשיער – הכול היה מוכן לרגע הגדול של בני הזוג, אולם לדאבון הלב, שבועות ספורים לפני מועד החתונה, הזוג ביטל את הכול.

כדי לא לפספס את ההזדמנות הנדירה ולא להשיב את פניהם של אנשי המקצוע שנערכו לקיום המצוות החשובה – הקבוצה החליטה לפרסם מודעת 'דרושים' יוצאת דופן ברשתות החברתיות. 'דרוש זוג שמעוניין להינשא בתאריך מסוים'.

בני הזוג שיתאימו, כך הבטיחה המודעה, יקבלו הפקת חתונה חינמית, מדהימה ומושקעת וכל שעליהם לעשות הוא לפנות לטלפון שמצוין במודעה.

ואכן, הטלפון הזה לא איחר להגיע.

על הקו היה זוג נוסף מחוסר אמצעים, שזכה לבסוף בעסקת החבילה המשתלמת – ששוויה מגיעה ללמעלה מ-10,000 ₪. שאפו ענקי לקבוצת הנערים, וכן ירבו כמותם.

תגיות:זוגיכולתנעריםחסדחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה