חדשות בארץ

דגלי אש"ף, צעדה לזכר המחבלים וזעקות נגד ישראל: סקירה מדאיגה ומקוממת

כך נראה טקס הסיום של קייטנת בל"ד, של ילדים ובני נוער במפלגה הערבית. תהלוכה, דגלי אש"ף וחלוקה לקבוצות על שם ארכי-מחבלים

  • ח' אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במסגרת טקס הסיום של קייטנת בל"ד, קייטנה של תנועת הנוער במפלגה הערבית, יצאו החניכים למחנה הפליטים דהיישה באזור בית-לחם, הצטרפו לילדים תושבי המחנה וערכו איתם צעדה לכבוד המחבלים השהידים.

על פי הדיווח בעיתון 'ידיעות אחרונות', בני הנוער והילדים צעדו כשמסביבם דגלי אש''ף והם זועקים "ברוח ודם נפדה אותך שהיד" ו"ברוח ודם נפדה אותך פלסטין".

מארגנים החליטו לציין את טקס הסיום של הקייטנה בדרך מאוד שונה ויוצאת דופן – במסגרת הטקס יצאו החניכים למחנה הפליטים דהיישה שליד בית לחם, הצטרפו שם לילדים תושבי המחנה וערכו איתם צעדה לכבוד השהידים.

בתום המצעד ביקרו בני הנוער והילדים אצל משפחות של מחבלים שנהרגו או נפצעו בפיגועים, כאשר אחד ממובילי הצעדה מכריז: "אנו מכבדים את בני משפחתם של השהידים".

על פי הדיווח, במסגרת הפעילות התחלקו הילדים לקבוצות. אחת מהן נקראה על שם יאסר ערפאת, האיש שהיה אחראי לאין-ספור פיגועים נגד ישראל, גם לאחר שחתם על הסכמי אוסלו עם ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. קבוצה נוספת נקראה עז א-דין אל-קסאם, שעל שמו נקראת הזרוע הצבאית של חמאס. קבוצה נוספת נקראה על שמו של נשיא מצרים לשעבר גמאל עבד אל-נאצר, אחד האויבים הגדולים של ישראל לפני עידן השלום. הדמות הרביעית שנבחרה לקוחה מנוף אחר: נלסון מנדלה, מראשי הלוחמים נגד האפרטהייד בדרום אפריקה שישב בכלא, זכה בפרס נובל לשלום וכיהן לאחר שחרורו כנשיא דרום אפריקה.

ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) כתבה בדף הפייסבוק שלה: "הסתיים מחנה הקיץ ה-18 של צעירי בל"ד. בל"ד גאה בצעיריה ובחיבור של פעילותה ורעיונה עם רוח המאבק, המרץ ותחושת הכוח".

מבל"ד נמסר: "במסגרת הקייטנה, שכללה ביקור בדהיישה, התקיימה תהלוכה שמטרתה להביע סולידריות עם תושביו ובהם משפחות שכולות – קורבנות גירוש הנכבה ופשעי הכיבוש. מדובר בפעילות לגיטימית במסגרת חופש הביטוי".

מדובר בסקירה מדאיגה ומקוממת על מה שהתרחש בקייטנת הנוער של מפלגת בל"ד, ששלושה מחבריה מכהנים כח"כים בכנסת ישראל, וששברה שיאים בהזדהות מפורשת עם הטרור.

תגיות:אש"ףקייטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה