חדשות בעולם

הסופה "אירמה" שועטת לעבר חופיה של פלורידה; רוחות עוצמתיות של 295 קמ"ש

סופת "אירמה" בדרך לארה"ב: הוריקן בדרגה 5, הדרגה הגבוהה ביותר, מאיים על פלורידה

  • ט"ו אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסופה האדירה "אירמה" שועטת לעבר חופיה של פלורידה, כשהיא מלווה ברוחות עוצמתיות של 295 קמ"ש ומכה באיי הקאריביים. הסופה הוגדרה על ידי המרכז הלאומי להוריקנים בארה"ב כהוריקן בדרגה 5 – הדרגה הגבוהה והמסוכנת ביותר. הסופה אמורה לחלוף היום את איי ליוורד, מזרחית לפוארטו ריקו, ולהגיע לפלורידה לקראת סוף השבוע. אזהרות הוריקן פורסמו בכל האזור.

"מדובר בהוריקן החזק ביותר שנרשם על ידי NHC באוקיינוס האטלנטי, בים הקאריבי ובמפרץ מקסיקו. יש להשלים במהרה היערכויות בכל האזורים שבהם פורסמה אזהרה בעקבות אירמה", נסר בטוויטר של המרכז הלאומי להוריקנים בארה"ב.

משרד החוץ הישראלי פרסם אזהרה בעקבות התחזיות על הסופה. "הסופה אירמה הפכה בשעות האחרונות להוריקן ברמה 5 והיא עושה את דרכה מהאוקיינוס האטלנטי לכיוון האיים הקאריביים ומדינת פלורידה", הודיע משרד החוץ כשהוא פונה לישראליים השוהים באזורים בהם צפויה הסופה לפגוע.

"לאור הסכנה הנשקפת בשל הסופה, משרד החוץ ממליץ לישראלים הנמצאים במסלול פגיעת ההוריקן להישמע להנחיות הרשויות המוסמכות במקום, בכל הנוגע לפינוי, ציוד הכרחי ומקומות מקלט. כמו כן, ממליצים במידת האפשר להימנע מלהגיע למקומות שבהם צפויה הסופה לפגוע, או לעזוב מקומות אלו באם קיימת אפשרות כזו", ציין משרד החוץ.

התקדמותה של "אירמה" מגיעה כאשר ארה"ב בכלל ומדינת טקסס בפרט מנסות להתאושש מנזקיה האדירים של הסופה "הארווי", אשר גבתה את חייהם של למעלה מ-50 בני אדם וגרמה נזק אדיר לרכוש. 

 
תגיות:סופהפלורידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה