חדשות בארץ

נהג הידרדר לתהום וניצל בנס: "חשבתי לבקש סליחה מאלוקים על כל מה שעשיתי"

נהג מיניבוס הידרדר עם רכבו לתהום. חייו ניצלו בנס, אך הוא שהה במעמקים במשך 7 שעות קשות, ללא קליטה סלולארית ועם מעט מים. בסופו של דבר אותר וחולץ כשהוא בריא ושלם

  • י"ט אלול התשע"ז
(צילום: חדשות 10)(צילום: חדשות 10)
אא

רומן רסקין הוא נהג מיניבוס שחווה 7 שעות מלחיצות במיוחד עם סכנת מוות מוחשית, לאחר שרכבו הידרדר לתהום. במשך שעות הוא שהה ברכב, ללא קליטה סלולארית ועם מעט מאוד שתיה וקיווה שיחיה עד שמישהו יבחין בהיעדרו ויגיע לחלץ אותו.

רסקין התארח בתוכנית 'חמש עם רפי רשף', וסיפר כי התאונה התרחשה לאחר שהסיע במיניבוס שלו קבוצת מטיילים, הוריד אותם ביעדם וחזר לדרכו. אלא שאז הוא טעה בדרך, והידרדר לתהום. "הגעתי לירידה ממש חדה עם הרבה אבנים. עצרתי את הרכב. ירדתי ממנו להעריך את המקום והמצב. במבט ראשוני הגעתי למסקנה שאני כן אוכל לעבור. חזרתי לרכב, התחלתי לנסוע ופתאום הרגשתי שהרכב פשוט קופץ על האבנים ופתאום לוקח אותי חזק שמאלה", שחזר רסקין את שאירע.

הרכב החל להידרדר במהירות. "כדי לעצור את הנפילה, בתוך שנייה פתחתי את חגורת הבטיחות, ובגלל כל כובד המשקל שלי, עשיתי קפיצה במקום על המושב, הרמתי את ההנדברקס וככה הצלחתי לעצור", סיפר. "זה מה שעלה לי לראש, לעצור את הרכב ולמנוע את הנפילה לצד ימין".

רסקין נעצר במעמקי התהום, כשחייו ניתנו לו לשלל, אך לא ידע עד מתי ישהה שם והאם יצליחו לאתר אותו ולחלצו. "אתה מתחיל לחשוב על כל מה שעשית בחיים שלך. באיזשהו שלב חשבתי לבקש סליחה מאלוקים על כל מה שעשיתי לא נכון", הוא מספר על תחושותיו בשעות הקשות ההן.

"פתחתי את תא המטען וראיתי שיש שם גלון מים. הוא לא היה מלא אבל לפחות הוא היה חצי מלא. שתיתי והתחלתי לחשוב עם עצמי מה אני עושה הלאה. הייתי בטוח שהמים האלה לא יספיקו לי", אמר.

7 שעות לאחר ההידרדרות, החלה אשתו של רסקין לדאוג לשלומו. היה זה לאחר שלא הגיע לפיזור מגן ילדים. "הבנתי שאם אני לא אגיע יתחילו חיפושים ויתקשרו לאישתי, ואז יתחיל כל התהליך", אמר. "אני חייב לאשתי לא רק את חיי, את כל החיים שלי מהרגע הזה ועד כמה שאלוקים נתן לי".

האישה הדואגת הזעיקה, כאמור, את כוחות החילוץ, ואכן, בסיעתא דשמיא, רסקין אותר על ידי המחלצים משמורת הטבע. "נכנסתי לאוטו לנמנם קצת ואז אני מרגיש שמאחורי האוטו נעצר עוד רכב והדליק אורות לעבר האוטו שלי. יצאתי מהרכב ופגשתי את המחלצים", סיפר.

תגיות:נסתהום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה