המכתב שלא יישלח לעולם

התינוק שלי בן חודשיים, היום!

כמה אני רוצה שהוא כבר יגדל עוד קצת... יתחיל למלמל יותר, לתקשר איתי יותר, שאני אבין אותו יותר. שיתחיל להתהפך ואז לזחול, ויאללה, גם ללכת. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מחשבות ליבי.

אני לא מאמינה...

התינוק שלי, שרק לפני רגע נולד, כבר בן חודשיים! אולי זה נשמע פחות מרגש בשביל אמא לילד שני ושלישי ויותר, אבל בשבילי הוא הבכור! והכל חדש. כל כך חיכיתי לו! ההיריון היה נראה כמו נצח. ועכשיו אני מחכה כל כך ומצפה, חושבת כל הזמן איך הוא יהיה. כמה אני רוצה שהוא כבר יגדל עוד קצת... יתחיל למלמל יותר, לתקשר איתי יותר, שאני אבין אותו יותר. שיתחיל להתהפך ואז לזחול, ויאללה, גם ללכת, ואפילו בלי חיתול. ולדבר, ולאכול אוכל כמוני, וללכת לגן, ו... ו... ו... אני רואה ילדים, ולפעמים כבר רצות לי המחשבות קדימה. איך נהוראי שלי יראה בעוד... חודשים-שנים.

ואז אני חושבת: הילד שלי בן חודשיים, היום!

הזמן עף.

תיהני ממנו עכשיו. הוא יגדל ויגיע לכל הרגעים האלה. אל תרוצי קדימה. הוא יגיע ל... והוא יהיה כמו...  הוא יעשה! והוא יהיה! רק קודם תיהני ממנו עכשיו! תשמחי ממנו! תנשקי! תחבקי! תאהבי! תהיי סבלנית! גם כשהוא מוציא לך את הלב והנשמה (ואולי גם את הכוחות המעטים שעוד נשארו) בבכי שלו, בחוסר הרוגע שלו ואולי גם ברגעי הפינוק והרצון (לפעמים האינסופי) לידיים. תכילי אותו, גם אם את מרגישה שהוא לא נותן לך לעשות כלום.

זה בסדר להתלונן ולהגיד שקצת קשה, ולקבל טיפים ועצות.

אבל בסוף היום, תהני ממנו, ותגידי תודה על המתנה שקיבלת!

כן, זו מתנה!

הרבה נשים ציפו ומצפות שנים להריון, פשוט לא נקלטות. חלקן עדיין בטיפולים שלא צלחו, חלקן הפילו עוד כשהיה ברחם, או חלילה אחרי שכל כך ציפו ילדו עובר מת.

אולי, חלילה, את היית חלק מאותן נשים. אז את מבינה! ברוך השם, בשעה טובה, כרגע את חובקת תינוק/ת.

תיהני ממנו! אל תיסחפי ותחכי שכבר יעשה... הוא יעשה הכל. הזמן יעבור, ואם לא תנצלי כל רגע, יישארו לך רק התמונות, ללא זכרונות.

פריאל

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםתינוקמחשבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה