חדשות בארץ

נתפסו כספים שהוענקו למשפחת המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד

עשרות אלפי שקלים, שהוענקו על ידי ארגון הטרור חמאס למשפחת המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד, נתפסו על ידי כוחות הביטחון

  • כ"ג אלול התשע"ז
הריסת ביתו של המחבל ביוני 2016 (צילום: דובר צה"ל)הריסת ביתו של המחבל ביוני 2016 (צילום: דובר צה"ל)
אא

48 אלף שקלים, שניתנו על ידי ארגון הטרור חמאס למשפחתו של המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד, נתפסו הלילה (חמישי) בפעילות משותפת של כוחות הביטחון.

הכספים, שיועדו לבנייה מחודשת של הבית שנהרס לאחר הפיגוע, נתפסו במהלך פעילות משותפת של כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "יהודה" יחד עם שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל במרחב הכפר יטא.

דפנה הי"ד, אם לשישה מעתניאל, נרצחה באכזריות לפני שנה ועשרה חודשים, כאשר צבעה את משקוף ביתה. מחבל בן 16 חדר ליישוב, דקר אותה בראשה כמה פעמים ונמלט מהמקום.,

המחבל נשפט לפני עשרה חודשים למאסר עולם, נדרש לשלם קנס בגובה 1.75 מיליון שקל, וגם בית הוריו נהרס. במהלך המשפט, סיפר המחבל כי במהלך התקופה שקדמה לפיגוע צפה בשידורי הטלוויזיה הפלסטינית, שהציגו את ישראל כמי ש"הורגת צעירים פלסטינים". ביום הפיגוע, ובהשפעת התכנים שאליהם נחשף בטלוויזיה הפלסטינית, החליט לבצע פיגוע דקירה במטרה לרצוח יהודי. היעד שבחר היה עתניאל, בשל סמיכותו לכפר יטא.

בנוסף, נעצרו שמונה מבוקשים. חמישה מהם חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. המבוקשים והממצאים הועברו לחקירה. עוד במהלך הלילה מצאו הכוחות אלפי שקלים שהוחזקו בידי פעיל באגודת צדקה בלתי מורשת השייכת לחמאס.

תגיות:דפנה מאירהריסת בתי מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה