חדשות בעולם

טקסס: יצור מפלצתי עם ניבים וזנב - נסחף אל החוף אחרי ההוריקן

זו אינה הפעם הראשונה שיצורים מפלצתיים נסחפים לחופים ברחבי העולם, בפרט לאחר סופות חזקות כדוגמת ההוריקן. תושבת טקסס סיטי שהיא גם חוקרת ציפורים במקצועה, תיעדה השבוע יצור מבחיל במיוחד שהוריקן 'הארווי' סחף עמו אל החוף

  • כ"ג אלול התשע"ז
היצור המבחיל שתועד על חוף טקסס סיטי (צילום: ג’ורג’ סוריאל)היצור המבחיל שתועד על חוף טקסס סיטי (צילום: ג’ורג’ סוריאל)
אא

גופת בעל חיים בלתי מזוהה בעל ניבים וזנב – נסחף השבוע לאחד מחופי טקסס סיטי, לאחר סופת ההוריקן 'הארווי'. כשתושבת המקום פריטי דסיי, שמועסקת באגודת 'אודובון' לחקר ציפורים וצמחים, תיעדה את היצור במצלמתה, היא לא האמינה שהוא יגרום לסקרנות מהולה בבהלה בקרב התושבים.

את היצור המוזר מצאה דסיי כשהוא שרוע על החוף וזנבו הארוך מפותל סביבו, והתלהבה. "בהתחלה חשבתי שמדובר בצמד ממשפחת הצמדאים, אבל ממבט קרוב על הפה שלו, הבנתי שזה בעצם בלתי אפשרי".

הצמדאים הוא השם המדעי לסדרת יצורים חסרי לסתות, שכשהם מתבגרים – הפה שלהם הופך לצורת משפך משונן. המדע תוחם אותם בקטגוריית הדגים, זאת על אף שהם שונים מדגים כי רוב הדגים הם כן בעלי לסתות. "אנחנו משערים כי למרות צורתו המוזרה, מדובר ככל הנראה בצלופח מסוג Fangtooth Snake-eel שמצוי באזור מפרץ מקסיקו, ונחשב לתושב קבע בקרקעית הים", כך התבטא ד"ר קנת טיי מהמוזיאון הלאומי להיסטוריה וטבע 'סמית'סוניאן'.

תגיות:יצוריםטקססהוריקןיםסחף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה