סלבס בהתחזקות

בפעם השנייה: סלבס משתתפים בקמפיין נגד לשון הרע. צפו במסר המחזק שלהם 

כמו בשנה שעברה, גם השנה משתתפים סלבריטאים מהתעשיות השונות בקמפיין שכותרתו 'לשון הרע לא מדבר אלי'. זמרים, שחקנים ואושיות אחרות - מצטלמים בימים אלו לקמפיין החשוב, פרי יוזמתו הברוכה של איש עסקים מבני ברק

ישראל קטורזה (קרדיט: דף הפייסבוק של ’לשון הרע, לא מדבר אלי’)ישראל קטורזה (קרדיט: דף הפייסבוק של ’לשון הרע, לא מדבר אלי’)
אא

כמו בשנה שעברה, גם השנה משתתפים סלבריטאים מהתעשיות השונות לקמפיין שכותרתו 'לשון הרע לא מדבר אלי'. זמרים, שחקנים ואושיות אחרות - מצטלמים בימים אלו לקמפיין החשוב, פרי יוזמתו הברוכה של איש עסקים מבני ברק.

 אז מי משתתף בפרויקט? ובכן, בין השמות תמצאו את המעצב מושיק גלאמין, את כוכב הילדים יובל שם טוב, את הפרזנטורית בר רפאלי, את יהודה לוי, שלומית מלכה, נטלי דדון, סנדרה רינגלר, אבשלום קור, שביט ויזל, ישי לפידות והרשימה עוד ארוכה.

מעניין לציין כי במרכז תשומת הלב הציבורית עומדת שלומית מלכה – שנפצעה קשה בעת רכיבה על קורקינט בתל אביב, ובזכות התפילות הרבות, החלימה בנס. לדברי מלכה, ההשתתפות בקמפיין החשוב היא חלק מההחלטה שלה להיאבק בשיימינג ובהפצת שמועות שאינן נכונות ברשתות החברתיות, שעשויות בין היתר להביא ללשון הרע ולהוצאת שם רע.

צפו בקטע של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה:

 

צפו בקטע של אבשלום קור:

 
צפו בקטע של יובל שם טוב:
 
צפו בקטע של הפנטומימאי חנוך רוזן:

(קרדיט סרטונים: דף הפייסבוק של 'לשון הרע - לא מדבר אלי'

תגיות:התחזקותלשון הרעסלבסקמפיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה