חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מתיחות שיא בין ארה"ב וצפון קוריאה

הנכים חוסמים את נתיבי איילון, גם רוקחים יורשו לתת זריקת חיסון לשפעת, וגרמניה הולכת לקלפי. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

הפגנת הנכים: עומסי תנועה כבדים בנתיבי איילון בעקבות מחאת הנכים. נחסמו הכניסות לאיילון ממחלף גלילות וממחלף שבעת הכוכבים. להרחבה, לחצו כאן.

מהשבוע הבא: גם רוקחים יורשו לתת זריקת חיסון לשפעת: נוהל חדש שפרסם משרד הבריאות קובע שרוקחים שעברו הכשרה יוכלו לחסן בעצמם את האוכלוסיה נגד שפעת. המטרה: להקל את הלחץ ולקצר את התורים לאחיות המחסנות בקופות החולים.

 

חוץ

טראמפ על קים ג'ונג און: "לא יהיה בסביבה עוד הרבה זמן": נשיא ארה"ב מגיב לאיום שר החוץ של צפון קוריאה כי הגעת הטילים לארה"ב היא "דבר בלתי נמנע", ואומר כי הוא מבטא את מחשבותיו של "איש הטילים הקטן".

צפון קוריאה: "הגעת הטילים לארה"ב בלתי נמנעת": המתקפה על טראמפ הגיעה לעצרת האו"ם: שר החוץ הצפון קוריאני אמר שהנשיא "במשימת התאבדות" מאז שכינה את קים ג'ונג און "איש הטילים". לפי השר הוא "הפך את הגעת הטילים לארה"ב לדבר בלתי נמנע". לעיניי העולם אמר: "אנחנו צעדים ספורים מהשלמת הכוח הגרעיני שלנו". מוקדם יותר טסו מפציצים אמריקניים ליד צפון קוריאה.

גרמניה הולכת לקלפי. מרקל צפויה לנצח: קנצלרית גרמניה, מרקל, צפויה לזכות במרב מושבי הפרלמנט, ואולם תשומת הלב מופנית ל'אלטרנטיבה לגרמניה' הגזענית שתיכנס לפרלמנט.

האיום החדש של איראן: טיל בליסטי לטווח של 2,000 קילומטרים: טהרן הודיעה כי ערכה ניסוי בטיל בליסטי חדש "חורמשאר". הטיל מגיע לטווח של 2,000 ק"מ ומסוגל לשאת כמה ראשי נפץ.

מאות הרוגים ברעידת האדמה במקסיקו; מחותנו של הרב נהרג: בין 400 ההרוגים ברעידת האדמה במקסיקו, אותרה גופתו של ר' חיים אשכנזי - מחותנו של רבה הראשי של מקסיקו, הרב שלמה טוויל. ר' חיים ז"ל שהה בבניין משרדים בזמן שזה קרס.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית עד בהיר והטמפרטורות יהיו רגילות לעונה.  

שני: לא יחול שינוי במזג האוויר.

שלישי: תורגש ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון ולאורך מישור החוף ייתכן טפטוף בשעות הבוקר.

רביעי: הטמפרטורות יעלו במקצת וישובו להיות רגילות לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותצפון קוריאהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה