בריאות ותזונה

לא תפסיקו להודות: 5 טיפים להסרת ’סרחי עור’ בצורה טבעית

סרחי עור - יש גם דרכים אלטרנטיביות להתפטר מהבעיה המציקה, והן לא פחות טובות מהפתרונות הקונבנציונאליים - אלא שכאן נדרשת הרבה יותר סובלנות עד שרואים את התוצאה בשטח. לפניכם 5 טיפים טבעיים להתפטר מהבעיה ללא כאבים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סרחי עור (באנגלית: Skin Tags) הם מעין חתיכות בשרניות ש'צומחות' במקומות שונים בגוף. לרוב הם לא מזיקים מלבד החיסרון הקוסמטי שלהם, אולם לעתים נדירות הם נתקלים בחוטי הבגדים וגורמים לכאב חד. אז איך מסירים אותם? הרופאה הקונבנציונאלית מטפלת בהם בעזרת לייזר, ניתוחים או זריקות חנקן. 

אך יש גם דרכים אלטרנטיביות להתפטר מהבעיה המציקה, והן לא פחות טובות מהפתרונות הקונבנציונאליים - אלא שכאן נדרשת הרבה יותר סובלנות עד שרואים את התוצאה בשטח. 

הדרך הראשונה: שפשוף הסרח באמצעות חומץ תפוחים

מה שתצטרכו הוא לטבול כדור צמר גפן בחומץ תפוחים, ולשפשף את הנקודה הבשרנית כפעמיים-שלוש ביום עד שתבחינו בשינוי הגוון שלה. לרוב תהפוך הנקודה מבהירה לכהה מאוד, וכעבור שבועיים תיפול מעצמה. 

 

הדרך השנייה: קשירת חוט על גבי הסרח

לפפו חוט תפירה דק מסביב לסרח העור, וקשרו אותו היטב סביב לבסיס הסרח. פעולה זו תמנע זרימת דם לסרח, ותגרום לו להתייבש ו'למות'. יש להשאיר את החוט על גבי הסרח במשך מספר ימים, עד שהסרח נופל מעצמו. 

 

הדרך השלישית: שפשוף הסרח עם שמן עץ התה

בדומה לדרך הראשונה, טבלו צמר גפן בשמן עץ התה ושפשפו את סרח העור מספר פעמים ביום למשך שבוע - שבועיים. כאשר הנקודה מתחילה להפוך לכהה, זה אומר שהיא בדרך לגוויעה סופית. 

 

הדרך הרביעית: שפשוף הסרח באמצעות יוד

נוזל יוד ידוע לא רק בחיטוי פצעים, אלא גם כיעיל בהסרת יבלות. היוד מפרק את תאי העור המתים וגורם להם ליפול בבטחה. כל מה שצריך לעשות זה לטבול צמר גפן במעט שמן קוקוס על העור הבריא מסביב ליבלת, ולאחר מכן לשפשף את הסרח עם יוד. באופן כזה היוד לא יפגע בעור הבריא.

 

הדרך החמישית: שפשוף הסרח באמצעות שן שום כתושה

הדרך הזו היא אמנם הכי פחות נעימה בשל ריחו החזק והחריף של השום, אך גולשים ברחבי העולם שניסו אותה - מדווחים על הצלחות יוצאות דופן בסילוק מהיר של סרחי העור. כל מה שצריך לעשות הוא לכתוש שן שום אחת ולהספיג מעט צמר גפן בעיסה שנוצרה. את צמר הגפן יש להדביק בעזרת תחבושת על גבי סרחי העור, ולשטוף את המקום בבוקר. לחזור על הפעולה מדי לילה לפני שהולכים לישון, למשך שבועיים עד חודש. 

תגיות:הסרהבריאותשיטותסרחי עור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה