חדשות בארץ

"זה שנהרגת זה לא אסון – זה הפסד של כולנו"

החייל אבשלום ערמוני, שנהרג אתמול בהתהפכות התותח המתנייע ברמת הגולן, הובא היום למנוחות. בני משפחתו ספדו לו בדמעות – בעודם זוכרים את הטרגדיה הקודמת של משפחתם

  • ח' תשרי התשע"ח
אבשלום ערמוני ז"לאבשלום ערמוני ז"ל
אא

רק לפני כשנתיים חוו בני המשפחה אבדן קשה, כאשר נרצחו נעמה ואיתם הנקין הי"ד בפיגוע באיתמר. עכשיו השכול מכה בשנית – החייל אבשלום ערמוני, בן דודה של נעמה, נהרג אתמול ברמת הגולן, בהתהפכות התותח המתנייע.

בני משפחתו של אבשלום ספדו לו בדמעות. "היית הילד הצדיק של הבית, 'דוס' אמיתי, אבל כזה שעושה מקום לאחרים", אמרה אמו של אבשלום, תמר. "אתמול אמרתי לחברים שזה שנהרגת זה לא אסון – זה הפסד של כולנו. היום אתה עוזב למשפחה אחרת. נעמה ואיתם שם, סבא יצחק וסבא אליעזר והמון אנשים טובים ואהובים. הם ממתינים לך בעולם ההוא, ואנחנו נשארים בלי אבשלום... ה' נתן לנו את אבשלום, וה' לקח לנו את אבשלום".

"אבשלום בני, איך נפלו גיבורים", אמר אביו של אבשלום, חמי, בהספדו קורע הלבבות. "איך אומרים מילים אחרונות על אדם כל כך חי? במה מתחילים? אולי באבשלום שמארגן קבוצת חברים כדי לשמח ילדים במקלטים ב'צוק איתן'? באבשלון איש העקרונות, איש החסד, המשקיען והיזם? מעט זמן קצבו לך מן השמים, אבל במעט הזה הספקת המון, מבלי לוותר על האיכות".

צה"ל החליטו להעלות את ערמוני לדרגת סגן לאחר מותו. אתמול התקיימה הלווייתו של סמ"ר אבינעם כהן מירושלים, שנהרג גם הוא באותה תאונה.

תגיות:הלוויהאבשלום ערמוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה