חדשות בארץ

שלט חדרו של הדר גולדין ז"ל, יהפוך לקישוט סוכה. מה היה כתוב בו?

יוזמה מעניינת להנצחתו של החייל הדר גולדין שנפל במבצע צוק איתן: השלט שהיה תלוי על דלת חדרו, יופץ כקישוט לתלייה בסוכה. ומה היה כתוב על השלט? קראו בפנים

סגן הדר גולדין ז"ל סגן הדר גולדין ז"ל
אא

תלמידי רשת אמי"ת בגבעת שמואל פצחו ביוזמה מעניינת להנצחת סגן הדר גולדין, שנפל במבצע צוק איתן. שלט הנושא ציור דיוקנו פרי ידיו עם המילים 'נא להיכנס עם חיוך', יהפוך לקישוט סוכה, לצד הקישוטים הרגילים. פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר אמר כי זוהי "עזרה חשובה בהבאתו של הדר לקבר ישראל", וכי הוא מקווה שבזכותו יחליט ארגון החמאס להחזיר את גופת בנו. 

את השלט-קישוט המיוחד חילקו התלמידים בימים האחרונים באזור המרכז, בפרט בבתי הכנסת השונים. שירה לוי, אחת התלמידות באולפנת אמי"ת בגבעת שמואל, אמרה כי "הדר הוא האושפיזין שחייב להיות בסוכות של כולנו", והצליחה לרגש רבבות. 

"הפרויקט שלכם, שמטרתו להביא את החיוך של הדר לבתי ישראל, הוא עזרה חשובה במערכה על הבאתו לקבר ישראל", כתב שמחה גולדין, אביו של הדר ז"ל. ובתגובה לדבריו, התבטא ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת בתי הספר ואמר כי זוהי חובתנו המוסרית "לזכור את בוגרנו הדר הי"ד, לחזק את המשפחה ולהזכיר כי יש לעם ישראל שני חיילים שעדיין לא שבו מהמלחמה".

תגיות:סוכותהדר גולדיןשלטחדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה