חדשות בעולם

נערה התפרצה לכביש בבהלה. כשהנהג זיהה את פניה, הוא צלצל מיד למשטרה

כשנערה התפרצה לכביש שבו נהג, ארל מלכרט מארה"ב חשב שמדובר בצבי. מבט מעמיק יותר הבהיר כי לא רק שמדובר בבן אדם, בנערה, הוא מכיר אותה מאיפשהו. עירנותו ואומץ לבו הם שהצילו את חיי הנערה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשארל מלכרט ממינסוטה שבארה"ב תדלק את רכבו באחת מתחנות הדלק והמשיך בנסיעתו - הוא נזכר פתאום ששכח לקנות פחית רזרבית של דלק, והחליט לשוב על עקבותיו. בדרכו חזרה לתחנת הדלק, ראה נערה שקופצת אל מכוניתו מצדי הכביש כשבעיניה במבט מבועת, וידע שהוא מכיר אותה 'מאיפשהו'. לקח לו כמה שניות להיזכר מאיפה, אבל כשנזכר - הוא עצר את מכוניתו בחריקת בלמים, ומיהר להתקשר למשטרה. 

"ראיתי שמשהו זז במהירות לעבר המכונית שלי, ובהתחלה הייתי בטוח שזה צבי", שחזר מלכרט לחדשות CBS. רק כש'זה' התקרב אליי, הבנתי שמדובר בבן אדם, או ליתר דיוק בחורה צעירה עם מבט מבוהל בעיניה".

מבט עמוק וחודר יותר בצעירה, הזכיר לו למלכרט כי הוא מכיר אותה מאיפשהו. היה זה ממודעת נעדרים של ה-FBI, שנתקל בה 'במקרה'. "לא זכרתי את השם שהופיע במודעת הנעדרים, אבל הפנים ללא ספק היו לי מוכרות והייתי בטוח שזה רק משם", משחזר מלכרט. 

הודעת הנעדרים שפורסמה על ידי ה-FBI (צילום: מתוך האתר הרשמי של FBI)הודעת הנעדרים שפורסמה על ידי ה-FBI (צילום: מתוך האתר הרשמי של FBI)

והוא אכן צדק. כשג'סמין בת ה-15 נעדרה מביתה לפני כחודש ימים, ה-FBI מיהר לפרסם את שמה לצד תמונתה במודעות הנעדרים, וקיווה כי מישהו יוכל לספק קצה חוט בתעלומה. "היא הייתה רטובה והיסטרית. היה ברור שהיא פוחדת ובורחת ממשהו או ממישהו", אמר מלכרט. בחקירתה סיפרה ג'סמין כי נחטפה והוחזקה בשבי במשך כל אותו הזמן, כשאיום ממשי מוטל על חייה. 

רק כאשר נשימתה הוסדרה והיא חזרה לעצמה, סיפרה הנערה כי באורח נסי הצליחה להימלט, לאחר שחוטפיה השאירו אותה לבד 'רק לרגע', כדי לגשת לחנות מקומית. "ברחתי מהבית לכל כיוון שרק עלה בדעתי", היא מספרת. "ובהזדמנות הראשונה זרקתי את עצמי לאגם מים, ושחיתי לצד השני של הכביש".

שלושת הגברים שחטפו אותה לא ויתרו, והצליחו לאתר אותה במכוניתו של ארל - שמיהר להתקשר למשטרה, תוך כדי כך שהוא מגן עליה בגופו. זמן קצר לפני שהגיעה ניידת המשטרה למקום נעלמו החוטפים מחשש להיתפס, אך ההצצה הקטנה בפניהם הספיקה למלכרט כדי לזהות אותם מאוחר יותר, לאחר שנלכדו במצוד המשטרה. 

כתבי אישום חמורים יוגשו נגדם במהלך הימים הקרובים, ואות כבוד ניתן לאזרח הערני שהציל את חייה של ג'סמין. 

תגיות:ארה"בנסחוטפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה