חדשות יהדות

לרגל יום ההילולא: המונים צפויים לפקוד את ציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

החל מיום ראשון בערב צפויים רבים לפקוד את ציונו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בבית העלמין בסנהדריה

  • כ"ט תשרי התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יום ההילולא הרביעי של הרב יחול ביום שני הקרוב, ג' בחשוון, כאשר החל מיום ראשון בערב צפויים אלפים לפקוד את ציונו בבית העלמין סנהדריה בירושלים, ולשאת תפילות לישועת הכלל והפרט.

כמו כן, ייערכו עצרות מספד והתעוררות שונים: ביום ראשון בערב יתקיים האירוע המרכזי בבית המדרש 'יחווה דעת' בשכונת הר נוף בירושלים, בראשותו של הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה.

באירוע ישאו דברים נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, חברי המועצת הרב דוד יוסף והרב אלבז, וכן רבנים ודיינים מבני משפחתו של מרן זצ"ל.

לקראת חצות הלילה יעלו הרבנים לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שם ייערך מעמד תפילה וקבלת עול מלכות שמים.

במוצאי השבת האחרונה נערך בירושלים אירוע מרכזי, בו סיימו אלפי תלמידי ישיבות 1,000 מסכתות לעילוי נשמתו של מרן זצ"ל. את האירוע כיבד בנוכחותו הרב זמיר כהן בהשתתפות רבנים רבים.

חבר מועצת חכמי התורה, הרב שלום בעדני, נשא דברים באמרו: "בכל פעם שאני רואה כנס כזה של מאות בני תורה מעדות המזרח, אני מתרגש מאוד, בגלל שאני היום הזקן שבחבורה, ואני זוכר איך לא היה לנו כלום, בקושי היו כמה עשרות בחורי ישיבה ספרדים בארץ, ות"תים בכלל לא היה", תוך שהוא מפרט את השתלשלות תקומת עולם התורה הספרדי והקמת תנועת ש"ס. "הכל בזכותו של מרן רבנו עובדיה ובזכות האנשים שפעלו במסירות נפש", הוסיף ואמר.

גם הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, עורר את בני הישיבות להתחזק בעמל ובהתמדת התורה, וללמוד מהשקידה העצומה של מרן זצ"ל, תוך שהוא משלב סיפורים על אהבת התורה הנדירה שפיעמה במרן, "צריך ללכת בדרכיו של מרן", אמר הרב יוסף. "אתם צריכים להתגאות שזכיתם להיות בני תורה, לא כל אחד זוכה לכך".

תגיות:סנהדריההרב עובדיה יוסףיום הילולא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה