חדשות יהדות

בני זוג חרדים שימחו 50 חיילים אקראיים, וגרמו לקידוש ה’ גדול

ירושלים: בני זוג חרדים הזמינו קבוצה בת 50 חיילים וחיילות לגלידה על חשבונם, וגרמו לקידוש השם גדול. "היא הפתיעה את כולנו כאשר הזמינה אותנו לגלידה. זה שימח את כולנ והיינו אסירי תודה. באמת דברים קטנים שמשמחים את היום", כתבה אחת החיילות בתגובה למחווה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פוסט ששיתפה הציירת תמר צייטלין בעמוד הפייסבוק שלה, הצליח לגרוף עשרות לייקים ושיתופים - לא בכדי. זה קרה בשדרות ממילא בירושלים, עת ישבה צייטלין לגלידה של צהריים כשפתאום "עברה קבוצה של כ-50 חיילים וחיילות, והזוג החרדי שישב לידנו קמו לפתע וביקשו מכל החיילים להיכנס ולקחת גלידה על חשבונם", כותבת צייטלין ומוסיפה: "בימים כאלו, כשיש כל כך הרבה פילוג ושנאה - היה מרגש לראות את המחווה היפה הזו לחיילינו".

לדבריה, לאחר שהחיילים הלכו והמהומה במקום שככה, ניגשה צייטלין לבני הזוג כדי להביע את הערכתה. כתגובה, האישה החרדית העונה לשם ציפורה הישירה אליה מבטה, ובעיניים דומעות אמרה: "הם כמו הילדים שלי".

לצד הפוסט פרסמה צייטלין את התמונה המנציחה את הרגעים המיוחדים הללו, שבהם עם ישראל מתאחד ואוהב - למרות חילוקי הדעות, וביקשה לפרסם את הדבר כדי "להרבות אהבה".

חיילת בשם לינדה שחקוב, פרסמה תגובתה על הדברים וכתבה כך:

"אנחנו צוערי בה"ד 1, רוצים להגיד תודה רבה ושזה לא מובן מאליו. היינו באמצע סיור בירושלים ועצרנו מול הגלידרייה להסבר על המקום, כשציפורה הגיעה ועצרה את המדריכה. היא הפתיעה את כולנו כאשר הזמינה אותנו לגלידה. זה שימח את כולנ והיינו אסירי תודה. באמת דברים קטנים שמשמחים את היום. תודה רבה לציפורה ובעלה על ההזמנה".

 

תגיות:קידוש השםחייליםחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה