סמארטפונים ואינטרנט

שלחתם הודעה בוואטסאפ? יש לכם 7 דקות להתחרט

בשורה למשתמשי הוואטסאפ: כעת ניתן למחוק לחלוטין הודעה שנשלחה בטעות. המחיקה תתאפשר רק בשבע הדקות הראשונות מרגע שליחת ההודעה. עד להודעה חדשה

  • ט' חשון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קרה לכם פעם ששלחתם הודעה בוואטסאפ ומיד התחרטתם? אם כן, הבשורה הזו היא בשבילכם: וואטסאפ הוסיפה כעת את האופציה למחיקת הודעות, למשך 7 דקות מרגע שיגור ההודעה.

על פי האופציה החדשה, יש ללחוץ לחיצה ארוכה על ההודעה שברצונכם למחוק, ואז יופיעו על המסך 2 אפשרויות לבחירה: אם ברצונכם למחוק את ההודעה רק אצלכם במכשיר, בחרו באופציה הראשונה, "Delete For Me", אופציה זו אמנם תאפשר למחוק את ההודעה במכשיר שלכם, אך עדיין ההודעה תישאר חשופה לשאר הנמענים.

לעומת זאת, אם ברצונכם שאף אחד מהנמענים לא יראה את ההודעה שנשלחה בטעות, בחרו באופציה השנייה, "Delete For Everyone", אשר תאפשר לכם למחוק גם את ההודעות שנשלחו גם לאחרים.

בשלב זה, הנמען יקבל הודעה בה יהיה כתוב: "הודעה זו נמחקה"

שימו לב, מחיקת ההודעות תתאפשר רק ב-7 הדקות הראשונות, מרגע שיגור ההודעה. בנוסף, חשוב לציין, כי ההודעה תימחק אצל כל חברי הקבוצה, רק אם האפליקציה מעודכנת גם אצלם במכשיר.

ניסיתם למחוק, ולא הצלחתם? אל דאגה, העדכון צפוי להגיע ל- 1.2 מיליארד המשתמשים באפליקציה רק בימים הקרובים, על כן התאזרו בסבלנות עד שהאפשרות הזו תגיע גם אליכם.

תגיות:סמארטפוניםוואטסאפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה