סלבס בהתחזקות

טהוניה רובל ממשיכה להתחזק: "את יום הולדתי חגגתי בקברי צדיקים"

מאז שביקרה בקברו של רבי נחמן מברסלב ועברה את החוויה הקסומה והמטלטלת שבעקבותיה החלה לשמור שבת אחרי שנים שלא שמרה – זוכת 'האח הגדול' ומגישת הטלוויזיה טהוניה רובל, ממשיכה להתחזק ברוחניותה: רובל חשפה לאחרונה כי היא נמצאת בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה, ובמסגרתו היא משתתפת בשיעורי תורה של הרב זמיר כהן

אא

מאז שביקרה בקברו של רבי נחמן מברסלב ועברה את החוויה הקסומה והמטלטלת שבעקבותיה החלה לשמור שבת אחרי שנים שלא שמרה – זוכת 'האח הגדול' ומגישת הטלוויזיה טהוניה רובל, ממשיכה להתחזק ברוחניותה.

כזכור, לפני חודשים ספורים חזרה רובל ממסע רוחני מאתגר באומן, שם קראה את כל ספר התהילים והתחברה לרוחניותה מחדש. אמנם היא מגיעה מבית דתי, אך דווקא המסע הזה הוא שהצליח להחזיר לה אבדות רוחניות, שלא מצאה בשום מקום אחר. "כשאתה חוזר, אתה מבין פתאום כמה אתה צריך להגיד תודה לקב"ה על הדברים הרעים שקורים לך, כמו גם על הדברים הטובים. המסע הזה הכניס בי פרופורציות שלא היו בי קודם לכן, והיום אני מאמינה שכל מה שקורה איתי הוא עבורי ולטובתי", התבטאה רובל אז.

בראיון למגזין 'שביעי' חשפה רובל לאחרונה כי היא נמצאת בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה, ובמסגרתו היא משתתפת בשיעורים של הרב זמיר כהן ואף בערבי הפרשות החלה של ענת בן ארי. בנוסף, לאחרונה אף בילתה את יום ההולדת שלה בהשתטחות על קברות צדיקים. "לאחרונה הייתי בעמוקה והתפללתי על עצמי. ואת יום ההולדת שלי ביליתי במקום בחגיגות הוללות, בנסיעה של יום שלם לקברות צדיקים: ביקרתי בקברו של רשב"י במירון, ובקברו של רבי מאיר בעל הנס. בקבר רחל, בקברי צדיקים בצפון. יש המון וזה מאוד ממלא ומספק", אמרה.

על הימים שעברה בחושך התבטאה רובל ואמרה כי "היו שנתיים שבהן הייתי במנהרה חשוכה ועברתי הרבה דברים, עד שפתאום הצלחתי לראות את האור. יש הרגשה נעימה ומנחמת כשאתה מבין שהכל מהשם יתברך", אמרה.

לדבריה, אמה שהורגלה כבר לראות את בתה במקומות רבים – פיזית ורוחנית, התקשתה להאמין שהשינוי המבורך אמנם מתחולל בה ומתחיל לקרום עור וגידים. "ההורים שלי מבית דתי, וכשאני מגיעה אליהם אני נשארת לכל השבת. אין לי את האומץ להתניע את הרכב בשבת, ואני גם לא מעשנת בשבת. אמא שלי מסתכלת עליי ואומרת שהיא לא מאמינה למראה עיניה".

תגיות:התחזקותדתסלבסשבתטהוניה רובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה