חדשות בעולם

פיגוע קטלני במצרים: מעל 300 הרוגים בחצי האי סיני

הפיגוע אירע ביום שישי אחר הצהרים, כאשר עשרות מחבלים ירו לכל עבר בעודם נושאים דגלי דעאש. בפיגוע נרצחו מעל 300 מתפללים, ביניהם עשרות ילדים. ראש הממשלה: "ישראל מגנה בחריפות את האירוע"

  • ז' כסלו התשע"ח
זירת הפיגוע. צילום מסמך מטוויטרזירת הפיגוע. צילום מסמך מטוויטר
אא

פיגוע קטלני בחצי האי סיני: יותר מ-300 מתפללים נרצחו ביום שישי אחה"צ במסגד בצפון סיני, בפיגוע רצחני בו עשרות מחבלים פתחו בירי, תוך כדי ניסיון המתפללים להימלט מהמקום.

על פי דיווח התובע הכללי של מצרים, מניין הנרצחים עלה ל-305, כאשר ביניהם 27 ילדים. כמו כן, בבתי החולים במצרים מאושפזים מעל 100 פצועים.

כ-25 מחבלים השתתפו ברצח בעוד הם מניפים דגלים של ארגון "המדינה האיסלאמית", ובידיהם נשק אוטומטי. ארגון 'המדינה האסלאמית' טרם לקח אחריות על הטבח.

בתגובה לטבח, צבא מצרים הודיע כי בכוונתו לתקוף יעדים של מחבלים באזור חצי האי סיני.

בעקבות הפיגוע, לשכת ראש הממשלה פרסמה הודעה, וזו לשונה: "ישראל מגנה בחריפות את הפיגוע הנורא והנפשע שבוצע במסגד א-ראודה ליד אל-עריש ושולחת תנחומים בשם אזרחי ישראל לנשיא א-סיסי, לעם המצרי ולמשפחות ההרוגים. ישראל שולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים. הטרור יובס מהר יותר אם כל המדינות יפעלו נגדו יחד".

בנוסף, יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין, שוחח בצאת השבת עם שגריר מצרים בישראל, חאזם חיירת, וביקש למסור את תנחומי הכנסת ועם ישראל, לעם ולממשל המצרי.

תגיות:מצריםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה