חדשות בארץ

שני האחים חבקו בנים בהפרש של 5 שעות. לא תאמינו מי היתה המיילדת

צביה כייאב מיילדת כבר 30 שנה בבית החולים "וולפסון" בחולון. אך להפתעה העצומה שציפתה לה בסוף השבוע האחרון – לא היה תקדים

  • ט' כסלו התשע"ח
צביה (במרכז) עם כלותיה, בניה ונכדיה (צילום: דוברות ביה"ח וופלסון)צביה (במרכז) עם כלותיה, בניה ונכדיה (צילום: דוברות ביה"ח וופלסון)
אא

צביה כייאב, מיילדת וותיקה במחלקת היולדות של בית החולים "וולפסון" בחולון, זכתה בסוף השבוע האחרון להפתעה נדירה: היא יילדה את שתי כלותיה בהפרש של שעות ספורות, והיתה הראשונה שחבקה את נכדיה הרכים.

"אי אפשר בכלל לדמיין דבר כזה. אני עדיין לא מעכלת את האירוע. כל המשפחה בעננים", מספרת המיילדת - הסבתא הנרגשת.

הלידה הראשונה החלה ביום שישי לפנות בוקר. כאשר נולד הנכד במזל טוב, התקשרה צביה לבנה השני לבשר לו את החדשות הטובות. כתגובה – הוא אמר לה שגם אשתו תגיע בקרוב למחלקת היולדות.

"חשבתי בהתחלה שהוא מותח אותי", משחזרת צביה, "אחרי שהבנתי שהוא לא צוחק, הוא ואשתו הגיעו למחלקה. ככה יצא שבהפרש של כחמש שעות זכיתי ליילד שני נכדים".

 המיילדת מתארת את תחושותיה. "זהו אושר כפול ומכופל", היא אומרת. "כבר ילדתי נכדים בעבר, ועכשיו האושר כפול ומכופל. זו תחושה שקשה לתאר. אין תחושה טובה יותר מזו. אני לא חושבת שיש עוד סיפור כזה – סבתות זוכות ליילד נכדים, אבל שני נכדים באותו היום זה באמת משהו שלא חשבתי שאזכה לו. זו מתנה מיוחדת מאוד שנתן לי הקדוש ברוך הוא".

שתי הכלות שוחררו אתמול (ראשון) לבתיהן, כשכל אחת חובקת בזרועותיה את בנה. "זה דבר שאי אפשר לתכנן אותו בשום צורה. מי שתכנן את זה היה בורא עולם. אני מרגישה בת מזל להיות שותפה לשמחה כה גדולה של שני הבנים שלי. זו זכות גדולה".

תגיות:לידהוולפסוןמיילדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה