חדשות בארץ

נשלל הדיווח לפיו החייל הנעדר גיא חבר נמצא במרכז לפגועי נפש ברהט

שלושה חודשים בלבד לאחר שהתחדשו החיפושים אחר החייל הנעדר גיא חבר, שנעלם לפני 20 שנה - צה"ל חיפש את עקבותיו ברהט, בעקבות דיווח ממקור לא צפוי. בסופו של דבר התברר כי לא מדובר בחייל הנעדר

החייל הנעדר גיא חבר החייל הנעדר גיא חבר
אא

שלושה חודשים בלבד לאחר שהתחדשו החיפושים אחר החייל גיא חבר - שנעדר לפני 20 (!) שנה - כוחות גדולים פשטו על מרכז לפגועי נפש ברהט, כדי לבדוק האם הוא מאושפז שם. 

אמו רינה, שהתראיינה לתקשורת לפני חודשים ספורים, אמרה כי היא מאמינה מעל לכל צל של ספק שבנה חי. "למדינת ישראל לצערנו יש ניסיון. שכשקורה משהו אז שב"כ או כוחות ביטחון אחרים מביאים משהו - בדל מידע, נשק, דיסקית. ופה, פעם ראשונה, גיא לא נמצא וגם לא הנשק, הדיסקית, תעודת השבי. זאת אומרת שאם הוא לא התאדה ולא נלקח על ידי כוחות על, הוא נמצא באיזשהו מקום וצריכים להביא עליו מידע", אמרה בראיון לYnet.

כזכור, חבר השתייך לחיל התותחנים, ונראה בפעם האחרונה ברמת הגולן. בצה"ל קיוו כי מדובר בקצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה שמדירה שינה מהוריו של החייל, שמאמינים שהוא בחיים, אולם זמן קצר לאחר הפשיטה התגלה כי מדובר במידע שגוי. 

הדיווח התקבל בימים האחרונים על ידי חדשות 'כאן 11', על פיו מאושפז במרכז לפגועי נפש ברהט - אדם שזהותו אינה ברורה, ומאושפז שם מזה 20 שנה. כוחות צה"ל שפשטו על המקום ביום חמישי האחרון, הודיעו עד מהרה כי אין מדובר בחייל הנעדר, למרבה הצער.

תגיות:חקירהנעדרחיילגיא חבר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה