מעניין

הכיפה היקרה ביותר בעולם נמכרת תמורת...167,000 דולרים

אמן ניגרי תכנן כיפה שעולה הון תועפות כאות לאהבתו ליהדות. אם הכיפה תימכר, הוא מבטיח, הוא יתרום חלק מהכסף לבית חב"ד בניגריה

  • י"א כסלו התשע"ח

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אם תכננתם לאחרונה לרכוש לאחד הילדים שלכם כיפה חדשה, ואם יש לכם כסף מיותר – הרבה כסף מיותר – אולי תרצו לבדוק את האפשרות לרכוש את הכיפה היקרה ביותר בעולם, שתג המחיר שלה עומד על 167,000 דולרים.

את הכיפה היוקרתית הזו עיצב אמן בשם טוקס דניאל. הכיפה כוללת יותר מ-3,500 אבני סברובסקי נוצצות, כאשר הדובדבן שבקצפת הוא יהלום מושלם של 2 קראט. כן-כן, יהלום בכיפה. מה יש, רק לטבעות אירוסין מגיע?

דניאל נדרש ל-14 ימים כדי לתכנן ולציור את הכיפה הזו: את כל אחת מאבני הסברובסקי היה צורך לחבר בזהירות למקום המיועד לו. הוא גם שיתף פעולה אם אחד מסוחרי התכשיטים הידועים בלונדון כדי להשיג את היהלום החתוך המושלם שעומד במרכזו של המגן דוד על הכיפה.

האמן דניאלס מגיע במקור מניגריה, וזו היצירה הראשונה שלו שמזוהה באופן כלשהו עם היהדות. "כשהייתי ילד בניגריה, ליהודים היה דימוי די אקזוטי בעיני", הוא מספר. "אבל מאז נחשפתי יותר ויותר ליהדות וליהודים, וככל שאני מכיר אותם יותר כך אני נמשך יותר לריטואלים, העקרונות, והאסתטיקה של היהדות. עיצוב הכיפה הזה הוא ביטוי לאופן בו אני מוקסם מהיהדות".

דניאל הבטיח שאם הכיפה תמכר הוא יתרום 1,330 דולרים מהכסף שיקבל לבית חב"ד בניגריה.

תגיות:כיפהמכירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה