חדשות בעולם

מקומם: אנטישמי חדר לבית אבות יהודי בניו יורק, והיכה את הקשישים באכזריות

"אני הולך להרוג אותך, יהודי", בדברים אלו תוך כדי הנפת מטף לכיבוי אש - רץ אנטישמי לכיוון קשישים בבית אבות יהודי בניו יורק, והיכה אותם באכזריות. האיש הצליח לחדור לבית האבות כאשר טען במרמה כי הוא רק 'זקוק להשתמש בשירותים', אך נתפש כשהוא מכה את הקשישים היהודים עד זוב דם. חקירה נפתחה וככל הנראה הוא יואשם ב'פשע שנאה'

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כותרות ה'ניו יורק פוסט' מדווחות על תקרית חמורה שאירעה אתמול (ב') אחר הצהריים בבית אבות יהודי בניו יורק. על פי הדיווחים, אדם בשם אלן קליפאנו הצליח להיכנס אל בית האבות בתואנה כי הוא צריך להשתמש בשירותים, והיכה קשישים חסרי אונים תוך שהוא מגדף ואף מאיים להרוג את אחד מהם. 

קלפיאנו הגיע לבית האבות בפורדם הייטס שבשכונת הברונקס עם חזות תמימה של אדם שנזקק לנקביו ורק צריך להשתמש בשירותים. אלא שלאחר שנכנס לבניין, הוא עלה לקומה הרביעית והחל במהומה: הוא הרס את פעמון הכניסה שבדלת חדרו של קשיש בן 68 ואחר החל להרוס חפצים ולהשתולל כאחוז אמוק. 

בשלב מסוים עקר את מטף כיבוי האש והשליך אותו בעוצמה על קשיש כבן 84, תוך שהוא צועק: "אני הולך להרוג אותך, יהודי" ומכה באכזריות זקנים נוספים ששהו במקום. לדברי צ'ארלס דייויס, אחד מדיירי המקום, מדובר באדם ש"נראה כמו מאפיונר גדול". בשל כך, פוטר המאבטח מתפקידו בטענה שהייתה זו רשלנות מצדו להכניס אדם כזה אל תוך המבנה, מבלי ללוותו. הנהלת בית האבות: "אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של דיירינו. לשמחתנו, הקשיש שהוכה קשות לא נפגע בצורה בלתי הפיכה. הוא מטופל בצורה הטובה ביותר שיש ואנו מקווים שירגיש טוב בזמן הקרוב".

קלפיאנו נעצר וככל הנראה יואשם בתקיפה חמורה על רקע של 'פשע שנאה'. 

 

תגיות:יהודיםהתעללותקשישיםניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה