ונשמרתם

קניתם שוקולד של חברת 'טומס' בדיוטי פרי? לא תאמינו מה נמצא בו!

קניתם שוקולד מסוג 'אנטון ברג' בדיוטי פרי? חתיכות פלסטיק גדולות נמצאו בעשרות חפיסות, והיצרנית חברת טומס הודיעה לאחרונה על ריקול ענק מהמדפים. המוצרים הורדו מהמדפים בנתב"ג וב-32 מדינות ברחבי העולם - סיבה נוספת להקפיד על קניית מוצרים בכשרות מהודרת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עוד סיבה להקפיד על קניית מוצרי מאכל בכשרות מהודרת: ריקול ענק התבצע לאחרונה בחברת טומס המייצרת ומשווקת חפיסות שוקולדים יוקרתיות בשם 'אנטון ברג' - ש15 ממוצריו נמכרו אף בדיוטי פרי בנתב"ג. הריקול התבצע במהלך נובמבר, זאת למרות שהחברה הסתירה את תלונות הצרכנים, שטענו כי בחפיסות השוקולד ישנן חתיכות פלסטיק. 

מוצרי טומס נמכרים בכ-32 מדינות ברחבי העולם, ולמרות שהריקול ברובן התחיל לפני כחודש, בנתב"ג הוא החל רק אתמול (א') - זאת היות והחברה מקדימה ואומרת כי המוצרים הורדו מיידית עוד לפני שהחברה שלחה הודעה פורמלית בדבר הריקול. כעת נבדק מדוע חיכתה החברה 117 יום כדי להודיע על ריקול עולמי, זאת למרות שהוצפה בתלונות על כך שנמצאו חתיכות פלסטיק בחטיפי מרציפן ושוקולדים. 

לטענתה, "מקור הפלסטיק הגיע ממשטחים שבורים באחת ממכונות הייצור", ומנכ"ל החברה קרסטן טומסן ביקש להדגיש כי הריקול הורחב - למרות שהחברה לא קיבלה שום תלונות צרכנים בהתייחס למוצרים אחרים שנכללים בריקול המורחב. בעיתונות הסקנדינבית מדווח על חתיכות פלסטיק בצבע כתום שנמצאו בחפיסות המרציפן. 

מחברת ג'יימס ריצ'רדסון נמסר כי "החברה פעלה להורדת המוצר מהמדפים שבחנויותיה. צרכנים שבידם מוצרים אלו מתבקשים שלא לצרוך אותם ולפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-977222.

תגיות:שוקולדפלסטיקדיוטי פריסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה