חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: תקוות חדשות בקרב עובדי טבע

בנו של מנכ"ל טבע לשעבר נוטע בעובדים תקוות חדשות, שגריר אורוגוואי באו"ם נגד החמאס, ומזג האוויר ממשיך להתחמם. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

תקוות חדשות בקרב עובדי טבע? חיים הורביץ, בנו של המנכ"ל המיתולוגי של טבע אלי הורוביץ ז"ל, שוחח עם מאות עובדי החברה והבטיח להיטיב עם העובדים המועמדים לפיטורים. את הדברים אמר הורוביץ במהלך טקס הכנסת ספר תורה לזכר אביו.

הנכים הפגינו מול בית ראש הממשלה: פעילי הנכים המתנגדים למתווה שסוכם ולא נחתם הפגינו מול בית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, ונכנסו למתחם המעון.

אסון לאומי בבנגלדש: עשרה הרוגים ועשרות פצועים בעקבות דוחק המונים בלוויה של פוליטיקאי מקומי, ראש עיר לשעבר. 15 פצועים נמצאים במצב קריטי ובמדינה חוששים שהמספר אף יעלה. כמאה אלף בני אדם הגיעו לסעודות האבלים במדינה.

ארה"ב מאשימה את צפון קוריאה בסייבר: הממשל האמריקני יודיע כי צפון קוריאה היא האחראית למתקפת הסייבר שפגעה במערכות מחשוב בכ-80 מדינות בעולם לפני כחצי שנה. כזכור, המתקפה החלה באירופה והתפשטה לארצות הברית ולמזרח הרחוק.

שגריר אורוגוואי נגד החמאס ובעד ישראל: שגריר אורוגוואי באו"ם אמר כי יש לפרק את ארגון החמאס מנשקו ולשים סוף למטרה המתמשכת שלו להשמיד את ישראל. הדברים נאמרו במסגרת דיון בהצעה המצרית המבקשת שארצות הברית תחזור בה מהצהרת טראמפ, לפיה המדינה מכירה בירושלים כבירת ישראל.

הבית הלבן "לא יסבול ניצול של יחסי המסחר עם סין ורוסיה": מהבית הלבן נמסר אמש כי הוא רואה במסחר עם סין ורוסיה אתגרי מפתח לביטחון הלאומי של ארצות הברית, זאת בעקבות השימוש שלהן בטכנולוגיה, תעמולה וכפייה. "לא נסבול יותר ניצול כרוני של יחסי המסחר. ננצל את עליונות האנרגיה שלנו כדי לשלוט בשוק העולמי", נמסר.

האום דיווח על מספר המהגרים בעולם: "258 מיליון אנשים ברחבי העולם הם מהגרים", כך עולה מדוח שפורסם על ידי האו"ם. מספר המהגרים עלה בכ-50 אחוז מאז שנת 2000. על פי הדוח, אחד מכל עשרה מהגרים הוא פליט או מבקש מקלט.

 

מזג האוויר

היום: מעונן, בדרך כלל בעננות בגובה בינוני ורב. ייתכן טפטוף. הטמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה. העננות תימשך גם במהלך הלילה ועדיין ייתכנו טפטופים.

יום רביעי: מעונן. תחול עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

יום חמישי: תורגש התחממות נוספת. בהיר עד מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות

יום שישי: הטמפרטורות יוסיפו להיות חמות מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותטבענכיםהפגנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה