חדשות בארץ

בעקבות תלונה: בלוני גז פירטיים שסיכנו חיים - הוסרו

הבלונים התגלו על ידי אחות טיפת חלב, שפנתה לעירייה כדי להסירם. המפגע הוסר הבוקר. רק בחודש שעבר נגרם פיצוץ ביפו בשל דליפה מבלון גז

  • א' טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

בלוני גז פירטיים שהותקנו באזור טיפת חלב בבני ברק הוסרו הבוקר (שלישי) על ידי העירייה. מתברר כי בעקבות המפגע שהתגלה לפני מספר ימים, פנתה אחות טיפת חלב לעירייה על מנת להסיר את המפגע. במכתב כתב: "בלוני הגז עומדים כבר חודשיים בפתח תחנת הרצוג 20 ומהווים סכנה בטיחותית כל זמן שהחיבור הוא פירטי, זאת כפי שנאמר לנו על ידי מנהל חברת הגז בבני ברק. לאחר שנציגי חברת הגז בדקו את החיבור, הסתבר שהוא פירטי ולא עונה על נהלי הבטיחות".

עוד נכתב: "עד היום בלוני הגז עומדים מחוץ לתחנה, רכבים חונים בסמוך והחיבור הפירטי מהווה סכנה עבור הנמצאים בקרבתו. לא יתכן שגז בחיבור פירטי יעמוד כך ברחוב, בבתים פרטיים חברת הגז בודקת מעת לעת את תקינות המערכת ואינה מאפשרת להשתמש במידה ויש בעיה, ופה במקום כה רגיש ישנו חיבור פירטי ואף אחד אינו עוקב אחריו או מתייחס לסיכון ולסכנה".

כזכור, רק בחודש שעבר נגרם פיצוץ בעיר יפו בשל דליפה מבלון גז. הפיצוץ הוביל למותם של שלושה הרוגים שנמצאו במיטותיהם מאחורי חנות חומרי בניין ברחוב יפת, שם אירע הפיצוץ. בשירותי הכבאות אמרו אז כי החנות פעלה ללא רישיון עסק ובתוכה נמצאו בלוני גז קטנים, אך לא ברור מדוע הונחו שם.

תגיות:בני ברקבלון גז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה