חדשות בארץ

גבריאל ששון בהלוויית משפחת אזן: "אין זכות גדולה מלקיחת קורבנות טהורים"

בית העלמין בחולון: אלפים הגיעו היום (ד') להלווייתם של האם אליזה אזן ושלושת ילדיה שנספו בשריפה שפרצה בביתם בניו יורק. בין הנוכחים, גבריאל ששון שאיבד את שבעת ילדיו באסון דומה לפני שנתיים, שאמר כי "אין זכות גדולה מלקיחת קורבנות טהורים"

אא

בית העלמין בחולון: אלפים הגיעו היום (ד') להלווייתם של האם אליזה אזן ושלושת ילדיה שנספו בשריפה שפרצה בביתם בניו יורק. בין המשתתפים שהגיעו לחלוק כבוד אחרון למשפחה היו יו"ר ש"ס אריה דרעי, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, הרב אברהם יוסף שכיהן בעבר כרב העיר חולון וגבריאל ששון - תושב שכונת פלטבוש שאיבד אף הוא את שבעת ילדיו באסון זהה. 

"אין זכות גדולה מלקיחת קורבנות טהורים", אמר ששון בלב נשבר ועיניים מצועפות בדמעות. "אנחנו מקריבים את הכי טהורים וקדושים כדי שנתעורר. נבחרתם להיות קדושים וזאת זכות שרק אנחנו מכירים. נהיה אתכם לנצח", דבריו. 

הרב אריה דרעי אמר במהלך הטקס כי "כשבית המקדש היה קיים, היו מביאים קורבנות ציבור - אבל הציבור שילם עבור הקורבנות האלה, ומהם הקריבו את הקורבנות שכיפרו על העם. בעוונותינו, כשאין בית מקדש הקב"ה לוקח נשמות טהורות כקורבנות ציבור. אויבנו לא מפסיקים לרצות להשמיד את ישראל וחלק משמירה זה שהקב"ה לוקח את הצדיקים. אין מילים לנחם את המשפחה. הקב"ה בחר אתכם למסור קורבנות ציבור, אנחנו לא יודעים את דרכי השם", אמר. 

גם הראשון לציון הצטרף לדברים ואמר כי הוא מכיר מקרוב את האמא - בהיותה מכניסת אורחים מישראל שהגיעו לניו יורק. לדבריו, "כולנו צריכים לעשות חשבון נפש, להתחזק ולהוציא מכשירים לא כשרים מקרבנו. לא נשאל 'למה הקב"ה עשה ככה', כי כולם הולכים לעולם הבא. שהקב"ה ישלח רפואה שלמה לכל הפצועים ושנזכה לתחיית המתים במהרה בימינו", סיכם. 

תגיות:גבריאל ששוןאסוןילדיםשריפהמשפחת אזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה