חדשות בעולם

אחרי 60 שנה: חברי הילדות הטובים - גילו שהם אחים

הוואי: איך קורה ששני חברים טובים שמכירים זה 60 שנה - מגלים פתאום שהם אחים? במשך שנים ניסו שניהם, כל אחד בנפרד כמובן, לחפש אחר שארי בשר שישפכו אור על העבר שלהם, ולאחרונה ממש גילו את האמת המפתיעה כי הם בנים לאותה האם הביולוגית

חברים 60 שנה: וולטר מקפרלן ואלן רובינסון חברים 60 שנה: וולטר מקפרלן ואלן רובינסון
אא

זה 60 שנה שוולטר מקפרלן ואלן רובינסון שומרים על קשרי חברות הדוקים. הם הכירו לראשונה בחוג פוטבול בכיתה ו' בהונולולו שבהוואי - ומאז לא נפרדו. המכנה המשותף שלהם, שהוסיף לחיזוק הקשר היה העובדה שלשניהם אין דמות אב בחייהם. רובינסון נשלח לאימוץ מיד לאחר הלידה, ואילו מקפרלן לא הכיר את אביו מעולם - אך הדבר הפריע להם ולא נתן להם מנוח. הם ניסו, כל אחד בנפרד כמובן, לברר עוד ועוד פרטים על הדמות המסתורית של אביהם או לכל הפחות למצוא שארי בשר אחרים מהמשפחה הביולוגית. 

וולטר ואלן בצעירותם, מתוך תמונה ישנהוולטר ואלן בצעירותם, מתוך תמונה ישנה

שניהם הסתקרנו לדעת עוד ועוד פרטים על זהותו האמיתית של אביהם, ופנו לארגונים שונים שחוקרים את ההיסטוריה המשפחתית. לאחר שנים של בדיקות שכשלו, לאחרונה ממש התרכזו החיפושים באתר מיוחד להתאמת DNA. רוביסנון אמנם איבד לחלוטין את עקבותיו של אביו, אבל דווקא אז עלו עקבות אחרות מהמקום הכי לא צפוי שיש. בתו של מקפרלן, סינדי, גילתה כי בהוואי חי אדם שנושא את אותו כרומוזום כשל אביה. 

כשהוסיפה לפשפש בפרטיו גילתה כי הכינוי שלו הוא Robi737 ומיד עלה לה בראש חברו הטוב של אביה - רובינסון. "בעבר הוא היה טייס של חברת התעופה 'אלוהה איירליינס' והכינוי שלו היה רובי", הסבירה סינדי. "אז בעצם הבנו שאבא ורובי הם בעצם אחים שנולדו לאותה אם ביולוגית".

"החוויה הזו פשוט היממה אותנו, זה היה שוק מוחלט", אמרו שני החברים במהלך ראיון שנעשה עמם בערוץ החדשות המקומי. "אני לא יודע כמה זמן ייקח לי להתגבר על תחושת ההלם", סיכם רובינסון. 

תגיות:גילויאחיםהוואי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה